A broken heart

Hoe k*t is het als je dit overkomt:

Je bent super verliefd op iemand. En dan geeft ie best veel signalen dat hij jou ook leuk vind (jij dus helemaal blij!) En tegen je vriendinnen zegt ie ook dat hij je leuk vind. Dan… Je zit op msn met hem, en hij vraagt aan je: wat vinden meisjes eignelijk leuk aan jongens? vind je beetje raar en vraagt: waarom wil je dat weten:P? hij: Ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas, denk niet dat je haar kent :$. En dan gaat hij helemaal tips aan je vragen en vertellen hoe mooi zij is en aardig enz
Jij zosnel als je kan van msn af, snel doeii gezegt tegen iedereen en ff op je oude msn (die heeft hij niet) naar je vrienden msnen en je zegt: Hij vind iemand anders leuk! Je vriendin: Ja, wist ik al… Heeft ie net tegen my gezegt
Ben der voorje meisjee (L)

Dat is my dus overkomen :frowning_face:
Maar k kan hem maar niet vergeten. Hij heeft het sinds vandaag met da meisje, en ik vind hem nog steeds super leuk!

Hoe moet ik hem vergeten!?

Geef het heeel veel tijd.

Trying
Thx :kissing:

Probeer hem te vergeten, dat lijkt me het beste.

Kijk, je hoeft hem niet in 1 keer te vergeten, wat veel meiden vaak wel denken.
Een paar tips misschien handig:

• Zorg dat je niet echt meer bij hem in de buurt komt.
  • Wis zijn nummer.
  • Delete hem op hyves/facebook/ wat je ook hebt.
  • Blokkeer of verwijder hem desnoods zelfs op msn.
  • Gooi alles weg wat je aan hem doet denken.
  • Doe heel veel leuke dingen met je vriendinnen!
  • Zeg ook tegen je vriendinnen dat je het niet meer over hem wilt hebben.

Ik zweer het; bij mij was het zo, toen ik hem een tijdje niet meer zag, was ik hem zowat alweer vergeten. En toen ik hem daarna weer zag deed hij me niks meer, en nu praten we soms gewoon met elkaar.

Ze vraagt juist HOE :p, ze weet ook wel dat ze hem moet vergeten, haha.

dit heb ik ook gehad, nou ja ongeveer. we hadden eindelijk, na een half jaar ‘kloten’ en elkaar leuk vinden, seks gehad, en ik dacht echt dat het nu eindelijk er van zou komen. hij zei ook altijd dat hij me super leuk vond en zo.
en ineens zei hij: sorry, ik denk dat ik niet iets met je wil. en 3 weken later had hij iets met een ander meisje (KUTHOERRRRRRRRRRR haha nee ze is eigenlijk best aardig maar ja ik haat d’r alsnog ;p).
na ongeveer 6 maanden was ik er wel over heen ;p
(hij was mijn eerste liefde, ik vind nooit zo snel iemand leuk).
dat duurde dus best wel lang! het was ook gewoon heel kut want ik was echt super verliefd en dat ben ik eigenlijk nooit.
ik lijk ook best zelfverzekerd, maar dat ben ik eigenlijk niet en hierdoor werd dat ook niet veel beter haha.
maar ik heb er veel over gepraat met vriendinnen en op een gegeven moment dacht ik: hee, ik denk niet meer elke dag aan hem! en toen vond ik het ook niet meer zo erg.
dus geef het wat tijd, op een gegeven moment zul je merken dat je er niet meer zoveel aan denkt en kom je andere leuke jongens tegen!
alles komt goed haha!
lekker lang bericht dit. amen. :jezus: