a break...

Me vriend wou sinds zaterdag een break/pauze…:frowning_face:
nu is mijn vraag worden die pauzes zeg maar weer geplayed…?

dat ligt aan de persoon met wie je die break hebt

Met een pauze nemen wordt vaak bedoeld ‘ik maak het uit maar wil je niet teveel kwetsen dus geef ik je nog hoop’

Een pauze? Een pauze dat de relatie voorbij is, of een open relatie?

En dat.

een pauze dat hij na wil denken, omdat ik een paar fouten heb gemaakt, en hij alles ff op een rijtje wil zetten…

dat moet je aan hem vragen, ligt aan het persoon :3.

Vraag het aan 'm ? Hoe moeten wij nu weten hoe hij is?

Ik heb ook een pauze gehad met mijn vriendje:) Ik moest gewoon even rust hebben. Maar na die rust ging het juist beter dan ooit. Dus bij ons ging het gewoon goed:)

Wat voor een fouten als ik vragen mag?

haha, win

Haha typisch jongens.

Idd.<>

Pauze betekent bij meisjes : Ik wil even nadenken
Pauze betekent bij jongens : Het is uit maar ik durf het je niet zeggen.

Stond in Cosmo bij ‘liefdesvragen, kort en duidelijk beantwoord’. En eigenlijk denk ik wel dat ze gelijk hebben. Ach ja, jouw vriendje kan ook de uitzondering zijn die de regel bevestigt.

maar het zou btw handig zijn dat we weten wat je gedaan hebt?
Als het niet zò erg is, dan denkt hij er vast gewoon over na.

Waarschijnlijk moet je aan hém vragen wat hij er precies mee bedoelt, dat kunnen wij niet weten.
Het zou inderdaad een zwakke manier kunnen zijn waarmee hij het wilt uitmaken, of misschien heeft hij gewoon wat meer tijd voor zichzelf nodig…

mijn vriend heeft het maandag uitgemaakt.
ik ben nog aan het doodgaan, wist niet dat je zoveel tranen had.
hij wilt geen relatie meer en heeft het verliefde gevoel niet meer, hij houd wel van me maar niet genoeg om een relatie te hebben.
ik heb gevraagd of hij het nog wil proberen maar hij wilt het niet meer.
ik kan niet geloven dat dit echt gebeurt, alles naar de klote, alle leuke dingen die we samen hebben gedaan en nog zouden doen…

ik wil dat hij het probeert!hij probeert het niet eens, hij geeft alles zo op zonder er iets voor te doen.

als je het aan mij vraagt, werkt een break niet… en waarom zou je een break nemen, als je een break neemt betekend dat je te weinig voor diegene voelt…en op zo’n jonge leeftijd een break te nemen?
als je nou 25 jaar getrouwd ben;p

Nou ja we hebben eerder gehad van mei.t/m juni 09 en toen heb ik het zonder reden uitgemaakt omdat ik bang was ( verleden speelde ng mee) maar op 1 januarie kwamen we weer bij elkaar, alles ging goed… maar hoe langer we kregen hoe meer hij bang was dat ik weer wegging… en ik was niet open, ik loog niet tegen hem,… maar het is voor mij nog moeilijk mijn gevoelens op tafel te zetten… en daar hebben we heel vaak discussies over gehad… en hij wil nu gewoon tijd nemen dat dat gevoel weggaat… mja een jongen blijft een jongen XD ik zie em zaterdag en dan spreek ik hem…