90's party !

heehoi ! (:

binnenkort heb ik een 90’s party! allemaal hartstikke leuk.
maaar wat kan ik aan doen ? wil er ook niet super veel geld aan uitgeven eigenlijk.
heb al een beetje op internet gezocht enzo. maar kan nog niet iets vinden.
iemand nog een idee ? (:

bedankt mensen ! <3 haha

Kijk op sites met carnavalskleding:)

noooo idea, weet niet eens wat ze toen aanhadden eigenlijk. of was toen dat van die leggings zonder jurkje of rokje erover? want dat kan je dan ook doen ;p? (als dat toen was haha)

Ga als gabber: trainingsbroek, sporttopje, haar strak naar achter en sportschoenen aan :grinning: Zoiets heb je vast wel in je kast liggen toch?

hhmm ik heb voor je op google gekeken, en idd het is erg moeilijk om wat te vinden. ik zie vooral hoge taille broeken met een t-shirt erin, dus misschien kan je ipv een broek bijv een enorme rok aandoen… verder weet ik echt niks en kan ik ook niks vinden… sorry

NEON!

ik dacht een beetje aan dit: een zwarte legging. met beenwarmers en sportschoenen of ballerinas, of van die linnenschoenen van de hm of converse. & dan met een zwart broekje of rokje er over. & dan een t shirt er op ?en dan nog zo’n heeeel lelijk spijkerjasje, zon hele vaale ! en een zonneklep? zon doorzichtige ? is dat een beetje 90’s ?

Dat is meer jaren 80…

hmm… okeee. dan weet ik t ook niet xD
haha

ik zou even de clips van britney spears bekijken :stuck_out_tongue:
hit me one more time & grazy enzo, dan zie je veeeeel inspiratie

leuk thema trouwens :slightly_smiling_face:

crazy :3