9 november: Rihanna!!

ik was even benieuwd wie, net zo als ik, naar haar concert gaat :slightly_smiling_face:

en weet iemand welke liedjes ze ongeveer gaat zingen? kan ik ze even oefenen :slightly_smiling_face:

Hoe duur zijn de goedkoopste kaartjes?

uhh, ik heb ze van 89 en 99 gezien, ze zelf nu voor 89 gekocht, vrij duur dus ( vind ik zelf…)

ben ik dan écht de enige die gaat?? :frowning_face:

Ik ga morgen kaarjes voor 50 euro kopen met mn vriendinnen, dus wss ga ik ja :stuck_out_tongue:

ik ga sowieso :grinning:.
maar ik had de kaartjes voor 50 euro perstuk.
dus dan is 89 euro superduur.
& ze gaat de liedjes van der nieuwe cd zingen.
gewoon what’s my name etc. loud cd.

Ik ga niet, vind haar echt minder goed geworden.

Ik heb ze gekocht voor 50 euro !
Er komt ook nog een gast.
Dus ben benieuwd !
Heb er wel super veel zin in !

ik denk dat ik even verkeerd naar de prijs heb gekeken. het ligt er ook een beetje aan of je staat of zit volgens mij… toch? naja, het is een verjaardagscadeautje van mijn tante, dus ik ga niet over de kosten :slightly_smiling_face:

oehhh komt er ook een gast?:face_with_raised_eyebrow: ( i hope it’s drake :slightly_smiling_face: )

Link van de verkoopsite?

Oh ik heb het al:)

Ik sta !
Dan kan ik lekker losgaan (:

trey songz is voorprogramma
ik wil echt fucking graag gaan

^oehh even kijken wie dat is!!

trouwens, @ youtube heb ik een filmpje gezien van een van de concerten van Rihanna’s loud-tour, waar far east movement in het voorprogramma zit!:smiley:

Ik heb haar gezien in Antwerpen vorig jaar, maar ik vond het echt vals. Daarnaast vind ik haar liedjes van vroeger veeeel mooier.

Aaaaah omg daar wil ik heen! Ik zou alleen niet weten wie er mee wilt…

Ik heb nogal een hekel aan haar gekregen. Haar eerste liedje was goed, maar het werd allemaal steeds slechter en ze begon zich raar te gedragen :’)

Ik vind haar ook niet meer zo leuk.