9/11: inside job, of niet?

Maar heart heeft de aflevering opnieuw gekeken en het zat er echt in
Toch? Of niet heart haha

Nou dat plaatje lijkt me vooral toeval. Lijkt me sterk dat de regering hun daad gaan aankondigen op een televisieprogramma voor kinderen.

bbc is heus niet alleen voor kinderen hoor :’)

tenzij je bbc kids bedoelt… Maar daar ging het niet over.

Dit eigenlijk ook wel. Net als dat plaatje van de BBC hierboven, daar zit vast ook een verklaring achter want als de overheid echt zoiets van plan is gaan ze dat echt niet aan grote nieuwszenders vertellen. De kans dat het dan uitlekt is veel te groot.

Oh en ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ik vind dat er best sterke argumenten zijn voor ‘het was een inside job’, maar aan de andere kant zijn er ook goede argumenten. Heb me er nooit heel erg in verdiept (wel een een documentaire gezien, geen idee welke, maar toen dacht ik ook bij 9/10 argumenten ‘ja maar dat kan ook toeval zijn of hier en hier door komen’ en sommige waren ook enorm vergezocht).

En je denkt dat de mensen die achter de aanslag zitten het hebben verteld aan de makers van dat filmpje, zodat zij een subtiele hint zouden kunnen verwerken in hun programma?
Ze staan voor een cinema toch, kan gewoon een film-poster zijn, van een film die ze binnenkort gaan draaien

Dit ja… Maar volgens mij zijn er nog best veel meer van zulke plaatjes…

Ja haha, zie de link.

Ik vind het een hele lastige situatie. Er zijn een heel aantal dingen die op conspiracy duiden, maar ergens denk ik ook dat als je hard genoeg zoekt, je die overal voor kunt vinden. Ik denk vooral dat het iets is waar we nooit achter gaan komen.

Toen het gebeurde was ik net uit Amerika naar Nederland geëmigreerd en tot op de dag van vandaag kan ik er niet over uit.

Dat plaatje en aflevering heb ik eens gezien inderdaad, weet niet echt wat ik ervan moet denken. Ik denk wel dat het expres is gebeurd en ik heb er ook een docu over gezien dat passagiersvliegtuigen werden gekaapt en die gebouwen zo werden aangevallen. Maar ik vind het sowieso allemaal bizar.

Ze bedoelt denk ik die uit de beginpost…

waarom vind ik die docu niet terug, op YT staan echt waardeloze haha

Je hoeft een bepaald iets niet perse te vertellen om erachter te komen.

oh haha oke, mijn fout Oliviwander!

Nee, ik bedoelde die uit de beginpost. Sorry, onduidelijk. Maar die van Johnny Bravo dus.

Wat is je theorie dan?
Dat een maker van dat programma toevallig die supergeheime plannen is te weten gekomen?
Lijkt me niet zo realistisch

Vind dit soort dingen wel super interessant trouwens.

Wat is jouw theorie dan?

Haha oke :slightly_smiling_face: Maar die van BBC, is dat niet gewoon een green screen?

Maar het gaat ook niet alleen om het plaatje he. Op het internet staan genoeg argumenten die de inside job theorie ondersteunen. Er is zelfs een hele wikipedia pagina over.