9/11: inside job, of niet?

De titel zegt het al, persoonlijk begon ik te twijfelen na het zien van dit plaatje.

Ik heb die video/aflevering ook even nagekeken, en dit is inderdaad waar. Maar waarom zouden de makers hun eigen land verraden?

Ik ben benieuwd wat jullie vinden!

En btw, dit plaatje is gewoon een voorbeeld, niet perse een van m’n beste bronnen.

Ik vind dit maar een eng gebeuren… Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik hier van moet vinden.

Ik wil het eigenlijk niet geloven, al zijn zulke plaatjes wel heel vreemd.

Shit autocorrect maakte er Joke van

Ik geloof van wel. Ik heb vroeger een aantal interessante docu’s gezien (die ik momenteel niet terugvind op YT) die toch vrij logisch klonken.

nvm

Ja ik geloof hier wel in. Had er vorig jaar al een aantal docu’s over gekeken, en 9/11 was toch de aanleiding voor de war on terror? Denk dat Bush gewoon een excuus wilde om het midden-oosten aan te vallen.
Correct me if I’m wrong

Hm, ik vind dit lastig om te zeggen, ik vind die aflevering en dat plaatje echt zo apart.

Autocorrect oke :grinning_face_with_smiling_eyes:

Waarom staat er nog steeds Joke wtf ga weg

Hm maar mensen hebben het ook echt gezien?

http://2.bp.blogspot.com/-Rhj3JTiZF5o/UE8eyqlIctI/AAAAAAAAAs8/wkNxdbaxHHA/s1600/9-11.jpg

Ik geloof dat het een excuus was om het oostan aan te vallen tbh

Ik ben een voorstander van kritisch nadenken, maar bij 9/11 denk ik dat het door extremistische terroristen van Al Qaida is gedaan. En lak van de FBI om het te voorkomen, ze lieten het gewoon toe. In 1993 was er al een bom ontlopt in een van de wtc door terroristen, 6 mensen kwamen om, toen ze opgepakt werden zeiden ze dat ze het weer zullen doen en dit keer zal het groot zijn.

Ik vind het een bizar aanval, gewoon ff 4 passagiersvliegtuigen kapen en een catastrofe aanrichten, maar ik vind echt dat er te overdreven wordt gedaan om 9/11 en never forget!! Het is alweer 13 jaar geleden en ja idk…
Je ziet ook gewoon duidelijk dat mensen vrij weinig geven om wat er in het midden-oosten gebeurt, daarom protesteren moslims zo intensief, omdat ze weten dat voor de rest niemand een fuck geeft. Mensen geven alleen om wat er in het westen gebeurt, al is het 13 jaar later. En ja het is erg hoor wat er was gebeurt.

Oh dat zei Fireside al haha

Same thoughts!

Maar dat plaatje, die documentaires, aflevering, etc. dan?

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTvCZT9nsOTOBccAet0WGWao7wvUp1XekZ5xoUmjHMnshfTjQEL

http://consciouslifenews.com/wp-content/uploads/2013/09/BBC-Reports-WTC-7-Collapse-Before-It-Happens.jpg

Niet om een discussie te openen want dit is redelijk off topic, maar er wordt vaak gezegd dat mensen in het westen alleen meeleven met nieuws uit het westen en situaties in bijvoorbeeld het midden oosten vergeten. Maar andersom valt het mij ook op dat veel moslims zich weer heel erg verbonden voelen met andere moslims in conflictgebieden en dat nieuws heel erg volgen.

Ik weet niet wat ik geloof. Maar dat plaatje in de beginpost vind ik behoorlijk idioot. Zoiets is makkelijk te photoshoppen, het kan ook toeval zijn…
Denk je dat degene die achter de aanslag zit het heeft vertelt aan een aantal cartoonisten?