de titel zegt het al
ik ben al bijna 8 weken niet ongesteld
anders ben ik het altijd gewooon rond de 4 weken
IEMAND ANDERS HIER OOK LAST VAN
uh nee,
ik weet niet hoe oud je bent en of je al seksueel actief bent maar misschien is het condoom gescheurd? anders zou ik even naar de dokter gaan.
ik ben 15 jaar
en nee ik heb het nog nooit gedaan!
dus een gescheurde condoom geen kans!
Ik ben heel vaak ineens 2 maanden niet ongesteld en daarna weer gewoon wel. Ik maak me er maar niet druk om.
Ben je in korte tijd veel afgevallen of aangekomen, ander (ongezond) eetpatroon, stress kan het ook zijn⦠een vriendin van mij is tot dr 19e ongesteld geweest en daarna nooit meer. Gewoon zomaar.
okee nee dan is het goed
ik wou alleen vragen of hetnormaal was
ik ben het ook nog maar een ruim half jaar
maar ik vond het gewoon niet fijn , omdat het heel verwarrend is , en denkt dat je dan ongestled wordt en maar steeds niet wordt.!
[i]hmm oke vreemd, als je onregelmatig ongesteld zou zijn zou ik het wel snappen maar dit vind ik raar⦠;o dus je bent nu eigk 4 weken te laat?
kun je niet voor de zekerheid naar de dokter gaan ofzo?[/i]
Komt vanzelf wel weer! Niet druk om gaan maken, want als je dat doet kan het nog langer duren door de stress die je ervan krijgt
nee niet echt
met carnval alleen wat minder gegeten
maar ik eet de laatste tijd wel wat meer
omdat iedereen zegt dat ik moet aankomen
omdat ik dun ben voor mijn lengte , wat klopt!
kan het daar dus aan liggen ?
ooooooh dus je bent nog niet zo lang ongesteld? dan is het redelijk normaal ja ;o
niks raars aan, ik had wel eens 2 keer per maand en toen half jaar niet enzenz, maar toen het na 2 jaar onregelmatig bleef, toch maar aan de pil gegaan.
oke allemaal bedankt!
HET KOMT VANZELF WEL WEER!
ik ben het al niet sinds augustus niet meer?
en vorig jaar ben ik het ook heeeeel onregelmatig geweest, en mn borsten doen ook helemaaal geen pijn meer? alsof ik niet meer groei in die fase?
huh? is ze wel naar de dokter geweest dan? want dat is best raarā¦
oke, DAT gaat dan weer te ver, zeker voor iemand van 19.
ongesteldheid is een teken dat alles goed werkt. maar als je het pas net bent kan het geen kwaad, dat komt vanzelf weer. maar 19 en nooit meer ongesteld is ongezond.
het komt door dat je nog maar net ongesteld bent⦠.
ik had daar zelf toen ook last van. toen wel en toen weer niet en toen 2x in de maandā¦
maar na een paar keer gaat het vanzelf over naar elke maandā¦
maak je geen zorgen!!
alleen als het heel lang door gaat of het nog een paar keer gebeurdat je niet ongesteld word⦠zou ik wel naar de dokter gaan als ik jou was.!
idd. ik was 14/15 en was 5 weken achter elkaar ongesteld⦠uiteindlijk naar de dokter geweest maar kwam niks uit maar ik vond het wel raar want daarna was ik ook zeker 2 maanden niet meer ongesteldā¦
Ik ben nog niet sexueel actief geweest, maar was het laatst 10 weken niet geweest, inmiddels wel weer 1 keertje. Opzich kan het niet zoveel kwaad, ik was wel ongerust, maar als je het 4 maanden (16 weken) niet bent ofzo, zou ik me zorgen gaan maken, en even naar de dokter gaan.
Ik weet van haar dat ze daarmee naar de dokter is geweest en dat die zei dat het zomaar kon gebeuren(ze was niet zwanger ofzo), maar hij zei dat ze zich geen zorgen hoefde te maken dat ze ineens geen kinderen meer kon krijgen want dat kon gewoon(Dat lijkt mij eigenlijk van niet maarja als de dokter dat zegt)