8 maanden, ideeën?

Hoi!
Ik heb vandaag 8 maanden met mijn vriendje <3
Het gaat supergoed tussen ons maar we hebben het eigelijk nog nooit echt gevierd… Nu komt hij vanavond bij mij slapen, en ik wou op de grond een hartje van waxinelichtjes leggen en dan vlak voor hij komt aansteken.
Maar ik vind dit het nét niet… er mist nog iets vind ik!
Ik dacht nog dat ik ook wel aardbeien kon kopen met slagroom maar ik ben echt helemaal blut… dus het mag eigelijk geen geld kosten…
Iemand nog een leuk idee voor erbij??

He dat heb ik ook ooit gedaan met die kaarsjes!
Je kan een mooi nummer opzetten, een hele lieve brief voor hem schrijven, een massage geven, misschien een foto in een leuk lijstje?

Oh en warme chocomel met slagroom natuurlijk want het is heel koud buiten!

Hm die van die brief vind ik wel heel leuk! :grinning:
Thanks!

Iemand verder nog?

Allereerst natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie acht-maanden-jubileum!! :grinning:
Hmm. ik heb zelf nog nooit een vriendje gehad ofzo… maar dat idee van een hart van waxinelichtjes vind ik sowieso heel leuk, misschien kunnen jullie daarvoor nog samen een lekker diner maken? :stuck_out_tongue: Dineren bij kaarslicht dus.
En ja, misschien nog een romantische avondwandeling? XD
Hier heb je denk ik niks aan.
Veel plezier vanavond!! XXXx

Nee hij kan hier niet eten…
Ik moet er wel voor zorgen dat hij pas komt als het donker is trouwens… anders is het zo’n domper xd
Ghehe
Wandelen is ook leuk! =) Doen we wel vaker, is zo gezellig =)

Iemand meer ideeën?

waarom ga je 8 maanden vieren o.o

waarom niet?

Ze zegt toch dat ze het nooit vieren, en het eigenlijk wel eens willen vieren. Dat kan toch?

Ik heb maandag 8 maanden!^^

Het is toch leuk om een keertje wat liefs te doen op zo’n datum, zoals ze zei wou ze het een keertje echt vieren, dus waarom niet :stuck_out_tongue: en ik vind 8 maanden zelf op een 1 of andere manier echt een mooie datum/getalding. Misschien vind zij dat ook :angel:

lekker entousiast weer xd
ik vier bijna elke maand dat ik met me vriendje heb
misschien beetje té maarja (A)
heeft iemand misschien ook nog leuke ideeen voor een cado?
hij is bijna jarig maar ben so inspiratieloos

Dat met die kaarsjes is heel leuk! & Leg dan op je bed allemaal rozenblaadjes met een briefje erbij hoe lief die wel niet is enzo:)
Doe en romantisch muziekje aan en als die binnen is geef je hem bijvoorbeeld een heerlijke massage!

Ooh dat heeft typfoudt al gezegd, haha sorry!

8 maanden is niet echt bijzonder om te vieren, maar snap wel dat je het wilt vieren (:
Ik heb alleen dan een massage, wandeling, samen een romantische film kijken, en die kaarsjes vind ik echt een leuk idee, ik heb dat weleens gedaan, de helft van de kaarsjes waren uit XD maar toch vond ie het super lief, hij werd knalrood :grinning_face_with_smiling_eyes: … of je zet een tafeltje op met allerlei lekkere dingetjes simpel

Verder weet ik niet veel… stam nog uit de oertijd

Iedereen bedankt voor de leuke ideetjes!
Het is uiteindelijk een hartje geworden met een lief briefje erin!
Hij heeft mij de sleutels van zijn kamer gegeven! :grinning::smiley: <3
Nu kan ik hem stalken! :grinning:
Hahah!

Wow dat had ik ook gisteren!
nja ik ben vast al te laat x3
ik hoop dat het leuk was :stuck_out_tongue:
(bij mij iig ^^)

xD , ik heb veel versies van het woord gezien, maar die kende ik nog niet.

Ontopic,
ik vind je kaarsjes idee erg leuk !
Heb je heel toevallig ergens een chocoladefondu ( geen idee hoe je dat schrijft xD ) staan?
Je hebt nu al 8 maanden gehad, maar misschien een leuk idee voor 9 of 10 maanden?