8 jaar verschil

Heee meiden,

Ik heb even jullie advies nodig. Een paar weken geleden heb ik een hele leuke jongen leren kennen. We kunnen het super goed met elkaar vinden en onze gesprekken zijn heel leuk. Het enige probleem is dat ik 19 ben en hij 27… We willen heel graag iets leuks gaan doen, maar ik houd dat een beetje af omdat ik twijfel over de leeftijd. Wat vinden jullie ervan? Ik moet wel zeggen dat ik niks van het leeftijdsverschil merk en hij is gewoon een hele leuke jongen.

X

Als jullie er geen probleem in zien, dan zou je het dus alleen maar afhouden voor de buitenwereld. Als het liefde is, doet leeftijd er niet toe. :slightly_smiling_face:

Ik vind het persoonlijk wel een groot verschil, omdat jullie andere levensfases zitten en andere dingen belangrijk zullen vinden. Hij wilt straks al gaan settelen, kinderen krijgen noem het maar op. Terwijl jij nog studeert, naar feestjes wilt gaan en daar nog helemaal niet aan wilt denken.

Ik denk dat je er goed met elkaar over moet praten. Wat verwachten jullie van elkaar?

@impolite

Dankjewel voor je reactie! Ik vind het opzich ook wel meevallen. Hij weet dat ik nog lang moet studeren en we hebben het tot nu toe eigenlijk nooit over het leeftijdsverschil gehad. De enige die er mee zit ben ik. Zelf ziet hij er niet uit als een man van 27, eerder 23. Waarom zou ik me druk maken om het leeftijdsverschil, als het toch klikt…

Mag in het leeftijdsverschiltopic.

Om op je vraag te antwoorden: Ik heb ook 8 jaar leeftijdsverschil. Ik ben 21 en mijn vriend wordt deze maand 29. Als je er niks van merkt en dezelfde dingen wilt, zie ik geen probleem op deze leeftijd.