7 november dan...

ben ik samen met mijn vriend vanaf 5 uur helemaal alleen alleen tot zondag ochtend.

Maar ik word 9 november geopereerd en dan heb ik hem veel nodig dus ik zou graag iets lief voor hem willen doen. Ik zou hem rond 5 uur willen weg willen sturen ergens heen. En dan had ik al bedacht, de kamer wat donkerder te maken en met kaarsjes en miss rozenblaadjes. Maar ik zou dan graag voor eten willen weten, wat voor ideeën hebben jullie? Ene, nog andere ideeën?

Lovess.

vraag hem even om naar de supermarkt te lopen en dat voor je te halen in de tussen tijd maak je het lekker romantisch en wat lekker en filmpie:D

Succes met je operatie;)! Waar het voor is weet ik niet:P

Ik heb pas voor mn vriendje gekookt, hij was alleen thuis!
Dat hoeft helemaal niet chique te zijn hoor, wij hadden gewoon sperzieboon-sate schotel. Was wel heel lekker! Ik denk dat het wel leuk is om iets te wokken ofzo, allerlei groenten met kip/ander vlees erdoorheen. Dat is ook makkelijk om te maken (:
Alvast heel veel plezier vrijdag, en succes met je operatie!
Waar word je eigenlijk aan geopereerd?

Ja ga hem ook ergens heen sturen ofzo;) Even iets lekkers te halen ofzo. EN filmpje heb ik al klaar. En zit al te denken aan warm bad klaar te zetten erna met kaarsjes enzo :grinning: *hebben zondag ook 16 maanden* niet echt speciaal maar toch :stuck_out_tongue:

Dankje :wink: Word geopereerd aan mijn hand. Pezen worden op de plek getrokken.

eerst staat er 7 nov dan 9?!

Geef hem chocola, chocola is lekker. Of bak een cake/ taart (afhankelijk van hoe je bakskills zijn)

Bad met kaarsjes/rozenblaadjes is wel tres romantisch =O
Geef hem bijv ook een massage, met lekker ruikende massage olie.
En misschien chocolade fonduen, met aardbeiden -ofzijnergeenaardbeienmeer :’) Dan met iets anders fruitachtigs of zo! Dat is ook sfeer en romantisch, vind ik dan.

Succes met de operatie trouwens!

Kook voor jullie samen. En daarna dineren bij kaarslicht ofzo. Haha nee hoor :wink: Hou het gewoon simpel. Gewoon een lekkere maaltijd koken en klaar is kees xD