7 kg aangekomen in 2 maanden, help!

Hee,
Ik ben in 2 maanden 7 kg aangekomen, terwijl ik juist van plan was af te vallen voor het nieuwe jaar :frowning_face: ik weet echt niet meer wat ik moet doen om af te vallen!?
Ik heb al vanalles geprobeerd maar niets helpt :open_mouth: Heeft er iemand tips voor me?
kus

komt dat dan doordat je te veel eet, of doordat je gewoon in de groei bent?

Er zijn heel veel afvaltopics hier op girlscene, misschien kun je daar om hulp vragen!

hoeveel weeg je nu dan? lengte?
heb je een gezond gewicht?

Wat dacht je van sporten?
Dat helpt echt wel :wink:

@Wahdofok: Ik ben 18, dus nu niet meer in de groei :frowning_face:
@xLelie: Ik weeg nu dus 90 kg, eerst maar 83, en ik ben 1.61, weet niet of dat een gezond gewicht is?

laat ik dat terugnemen

Sporten helpt ook niet:( Ik heb laatst een half uur gefietst, maar was helemaal niets afgevallen:(

Wow, ben je toevallig net aan de pil gegaan? At je eerst heel weinig, nu heel veel?

Een weekje niet eten? WTF?!

Dat is echt veel te veel!
Je hebt erg overgewicht, misschien moet je dan maar eens naar een dietist?
Aangezien 7 kilo in één week ook niet echt normaal is…

als jij een half uur gaat fietsen gaat er echt niet meteen wat af hoor

wat eet jij op een dag?

Een half uur fietsen is vrijwel niks sorry…je moet minstens een half uur beweging hebben elke dag. En ook echt intensief…

2 maanden XD

Nee, dat is ook niet zo gek. Sporten helpt niet meteen na een half uurtje fietsen, dat moet je blijven doen. En daarbij moet je gezond eten.

Je valt ook niet af van 1 keer een half uur fietsen!
Iedere dag moet je minstens een uur bewegen, en gezond eten, dan val je pas af.

en dat ook

@liefenverliefd Half uur, en at hoeft op zich niet perse, maar ja, als je al overgewicht hebt is het wel…handig…

Haha ja 2 maanden bedoel ik :’)
Nog steeds heel veel natuurlijk.
En haar bmi is veeel te hoog.

Oke serieus ga jij je mond eens spoelen met zeep. Waar is het respect gebleven?