Heyhoi
Ik heb een jongen ontmoet, hij is 22 en ik 15. Ik heb hem ontmoet in de (voetbal)kantine. Ik snap/app veel met hem en hij vindt mij ook leuk. is dit leeftijdsverschil niet groot? Hij werkt namelijk en ik studeer nog.
Zeven jaar is als je zo jong bent best veel, maar echte liefde kent geen grenzen! Ik had ergens gelezen dat het gemiddelde leeftijdsverschil tussen een stel ong zeven jaar, dus dan val jij precies bij het gemiddelde. Het is wel verboden om seks met hem te hebben, haha. Dat mag niet volgens de wet, maar weten je ouders het? Zitten zij erop te wachten?
Ik vind het, voor jouw leeftijd, een te groot leeftijdsverschil.
Eens met Daenerys. Nu liggen jullie levensfases nog teveel uit elkaar.
Als het 19-26 was geweest, had ik er alweer veel minder problemen/geen problemen mee gehad.
Ik vind het niet veel… Ik vind het altijd liggen aan hoe de personen zijn. Ik heb ook sinds mijn 18de een relatie met een jongen die toen 26 was. Inmiddels ben ik bijna 21, hij bijna 29 en gaat het al 2 jaar perfect en merken we niks van ons verschil.
Mee eens.
Ik zou er niet zo punt van maken als jullie echt verliefd zijn Waarom niet
Dat je zelf twijfelt zegt eigenlijk al genoeg.
Veelte groot verschil op die leeftijd
Idd.
Ik denk dat je gewoon eens met hem af moet spreken ofzo, misschien klinkt het in het echt wel helemaal niet goed, dan is de keuze gemakkelijk.
En word je verliefd op hem? Heb het er met je ouders over, laat ze kennis met hem maken enzo.
En meiden hierboven. Je gaat niet DOOD als je wat heb met een zeven jaar oudere jongen, het kan kut lopen, nou en dan heb je er weer een levenservaring bij, re-lax.
Zou het gewoon proberen, toen ik 18 was heb ik ook met een jongen van 33 wat omgelopen.
Een (groot) leeftijdsverschil kan best maar niet als je minderjarig bent. Wat moet een volwassen iemand van 22 met zo’n ‘kind’ als jij van 15? Persoonlijk vind ik dat raar.
Dat is nogal een rare vergelijking vind je ook niet? Een leeftijdsverschil in een relatie als je 15 is enorm veel. Hij is al meerdere levensfases voorbij en zij moet nog net beginnen om het leven te ontdekken.
Hij is waarschijnlijk ook met hele andere dingen bezig en bovendien snap ik inderdaad niet zo goed wat een 22-jarigen nu met een 15-jarig meisje doet. Vaak zijn dat de verkeerde bedoelingen.