7 jaar verschil tussen ons

Ik vind al een halfjaar een jongen van me werk leuk. Hij komt zelf van een andere filiaal, dit is z’n laatste week en dan gaat hij terug.

Gisteren middag heb ik tegen hem gezegd dat ik met hem wou praten over iets maar dat het “te persoonlijk” was voor op het werk. Hij stelde voor om na het werk nog even buiten te blijven for some alone time. Ik wachtte tot 9 uur s’avonds (zelf was ik 7 uur al klaar IK WEET ik lijk wel gek XD) en ik probeerde echt kalm te blijven. Toen hij met een hele groep laatwerkers naar buiten kwam riep ik 'm. Ik vroeg hoe het ging enzo, ik wilde niet dat er spanning was tussen ons. Toen vroeg ik of ie zin had om een keertje iets te gaan doen. Hij zei “wat dan precies?” en ik kon wel door de grond zakken. Ik zei “iets drinken of naar de bios” en hij lachtte. Hij ging dicht voor me staan en vroeg of ik wel wist hoe oud hij was. Ik zette me schrap en hij zei dat hij bijna 26 was. Maar het kwam als een schok, hij leek er niet op. Ik zei dat ik 18 was en mompelde iets in de zin van “ik snap waarom je dat vind blabla”. Hij gaf toe dat hij mij ook leuk vond maar het leeftijdsverschil vond ie te groot.

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik bedoel, zelf zit ik er niet echt mee ofzo. Ik geef toe dat ik niet de meest volwassene ben maar hij ook niet. Dat heb ik wel gemerkt op het werk :grinning:
Tja nu denk ik erover om hem morgen dat te vertellen. Een soort van “laatste kans”. Ik vind hem echt aardig en tof.

Maar wat als hij het niet leuk vindt?

dan zoek je een andere jongen xD

okee… dit klinkt best hard… maar wat wil je anders als hij je toch niet leuk vind dan word het toch niet iets…

Niet geschoten is altijd mis.

als hij het niet leuk vind, dan ga je verder met je leven en je kunt altijd vrienden blijven…succes!

dan ga ik het doen.