7 jaar leeftijdsverschil

OUD TOPIC, HOE HET AFGELOPEN IS LEES JE OP PAGINA 5,
WANT IEMAND VROEG ME ERNAAR :wink:

Hoi allemaal,
ik ben aan het daten met een jongen die 7 jaar ouder is.
Ik ben 16 hij 23. Hij woont op zichzelf en is gymleraar, ik zit in de 5e…
maar als we bij elkaar zijn is het vet gezellig en valt het verschil helemaal niet op.
Vinden jullie het een goed idee om een relatie met hem te beginnen?

Uuuhm, sorry hoor, maar is het JOU gymleraar want dat vind ik wel een beetje… te ver gaan hoor!

Nee, en hij kan er zijn baan door verliezen.

Nee.

Als het zomaar een leraar is, dan zou het eigenlijk wel moeten kunnen.

NEEEE hij is niet mijn gymleraar zo gek ben ik niet!
maar hij geeft wel les aan andere meisjes van 16 natuurlijk,
maar hij werkt niet bij ons op school hoor…

Als het goed voelt, moet je het doen.

In principe zou het kunnen hoor :slightly_smiling_face:

Is hij jouw leraar? Of bedoel je het van dat hij al een opleiding heeft gedaan/een baan heeft.
Want als het gewoon een leraar is, dan kan het best. Jij bent ook geen klein kind meer, en je zegt zelf dat je er niks van merkt en dat het gezellig is (dat is het belangrijkste toch?)
Leeftijd is maar een getal.

Hij is gymleraar op een andere school… maar dat betekend dus dat hij wel les geeft aan mensen van mijn leeftijd en daardoor vinden sommigen mensen het ineens heel fout als ik iets met hem zou beginnen…

Ja maar bijv. een tiener met een volwassen vent bijv. hij 30 zij 16/17 dan vind ik dat echt een verschil hoor. Vind dat niet kunnen maar bijv 16 en 23 net wel.

Maargoed even op deze topic terug te komen, ik vind dat niet echt een groot verschil. Ik was 16 en ik had een ‘‘crush’’ van 26. Was echt gek op hem maar, de relatie kon gewoon niet. Maar als alles lekker loopt, en je voelt je echt lekker erbij waarom niet? (’:

Pff snap die mensen niet. Dat ie met jou date wilt niet zeggen dat ie perse op alle 16jarige valt. Als de liefde goed zit, why not? en klinkt even bot als ik dit zeg: Maar schijt aan iedereen die dat zegt!

Ik ken een koppel van de een in de dertig en de ander 16 en geloof me als het echte liefde is werkt het! Ik vond het eerst ook raar maar het zijn alle twee goede vriende van me en zijn stapel gek en verliefd op elkaar!

Oke ja. Maar je hebt ook van die mannen die tienermeisjes als ‘lustobject’ zien. Niet lullig bedoelt ofzo. Maar met die jongen van 26, die wou mij alleen voor de sex. Maar, als iedereen er vrede mee hebt.

Het zou gewoon moeten.
Alleen omdat hij 7 jaar ouder is én gymleraar is, en dan geen relatie meer nemen? Nee.

ik vind het wel kunnen; je hebt natuurlijk geluk dat hij niet jouw leraar is; maar jullie leeftijd; volgens mij is dat wel goed hoor; ik bedoel; 16-23… het verschil is niet heel erg groot. Ik vind het wel vreemd dat je zo iemand hebt ontmoet xp want in mijn streek zou er niemand zo daten met een 23-jarige xp vanwaar kennen jullie elkaar? xD

Bedankt voor al jullie reacties!
Maar er is nog een klein probleem want toevallig is Hij de oudere broer van een vriend van mijn oudere broer. (snap je , mijn broer heeft dus een vriend en dat is Zijn broertje)… en tegelijkertijd ben ik vriendinnen met Zijn nichtje.

Er lopen dus heel wat sociale verbindingen… ik weet niet of dat problemen gaat opleveren. Ik geloof namelijk dat mijn broer en zijn broertje het echt raar zouden vinden…

ik ken hem via zijn nichtje/mijn vriendin… en toen kwamen we erachter dat mijn broer/zijn broertje vrienden zijn. niet hele goede vrienden ofzo hoor trouwens…

Woow, wat vind je vriendin ervan dan??? En weet je broer het dan al?

Opzich maakt het niet zoveel uit, als je maar weer dat hij jou niet gebruikt. Ik heb ook een vriend gehad en de leeftijdsverschil was meer dan 7 jaar, heb nu nog contact met hem. Maar teneerste zijn uiterlijk zegt niets over zijn leeftijd en zijn gedrag al helemaaaaal niet. Daardoor klinkte het ook wel goed tussen ons. Maarja goed, dat is dan weer mijn mening.