6e zintuig !

Nhee dat niet maar wel wat ik heb opgenoemd :d en ze is ook blij dat ze dat niet kan zien

is dat niet een beetjj eng ? :s
xd

Ik kan aura’s zien als ik me concentreer , en dat deed ik altijd met een vriendin die dat ook kon op school ( aura’s van leraren zien en kijken of we hetzelfde zien wat dan meestal was!) en ik ga ook naar de paranormale beurs toe enzo (niet dat ik dat ben maar ik vindt het vet :grinning:) maar ik heb geen zin om mensen te meeten dus veels succes xD

ik ook
daarom vroeg ik het dus
soms kan ik ze ook aanvoelen

Kan je aura’s zien leren, of is het een aangeboren gave?

Bijna iedereen kan het leren , ik kon het al zwakjes dus zocht het op op internet ging heel veel oefenen en nu kan ik het beter . Maar verwacht niet dat het 1-2-3 aankomt waaien xD En geloof me je schrikt je dood als je voor de eerste keer een aura ziet :stuck_out_tongue:

aura’s kan je leren zien
maar soms is het vanzelf, dan word je ermee geboren zeg maar

@ xmetalxheartx : volgens mij schrik je alleen maar als je ze léért zien, want anders voelt het heel normaal aan

Me vriendiin is hier (met een vriend) en ze zegt net dat ze ook aura’s kan zien ! dus vergissing mense :grinning:

Okaay xD

Reactiess ? :grinning:

Mijn vader voelt ook (en ziet ze soms) overleden mensen. Toen zijn broer net overleden was, voelde hij hem ook nog, vooral in de woonkamer voelde hij meer ‘druk’ rondom zijn ogen.
En één keer liep mijn vader met zijn ziel onder zijn arm in de tuin, en vlak voor een struik voelde hij mijn overleden broer, die zei dat hij zijn schouders niet zo moest laten hangen. Daarna is hij als een gek verder gegaan met waar hij mee bezig was… hoe creepy. :frowning_face:

ok domme vraag waaars maar;

wat is een aura en wat zie je als je dat ziet :stuck_out_tongue:?

Ik heb toen ik groep 7 of 8 zat de aura van mijn leraar gezien… die was groen en ook zomaar de aura van een vreemde op straat waar ik voorbij liep en die was wit. Ik heb geen idee wat die kleuren betekenen xD

Ik voel ook aanwezigheid als ik in een kamer zit. In mijn slaapkamer in mijn oude huis voelde ik het heel sterk en nu ben ik verhuisd (niet vanwege dat hoor) en op de bovenverdieping (de hal) en in mijn ouders’ slaapkamer voel ik heel sterk aanwezigheid. Ook dacht ik een keer een geest gezien te hebben toen ik kleiner was.

En dat verhaal van je vriendin komt me heel bekend voor, mijn moeder had dat namelijk ook, dat ze soort van uit haar lichaam kon gaan, maar niet haarzelf verplaatsen enz.

Wil ik ook graag wete :stuck_out_tongue: niet so’n domme vraag want ik weet het ook niet haha

x

Dat is zo’n rand van licht met kleur die om iemand heen staat. Dat het net lijkt alsof hij/zij die kleur uitstraalt. Correct me if I’m wrong, maar volgens mij noemen ze dat een aura?

Typ op google.nl in : aura’s leren zien en meestal krijg je ook de betekenissen van de kleuren !!

xxx Larissa :grinning:

-

Ik heb zoiets niet, en zou niet weten wat het zou kunnen zijn.

Najaa :grinning: we hebben eergister een test gedaan: we verstopte een papiertje in 1 van de 5 DVD’s en toen moest zij voelen in welke DVD het zat :grinning:

5 van de 5 waren juist :grinning:

dat “rondlopen” is misschien uittreding? dat kan iedereen leren hoor!

moet ze trouwens mee oppassen, is heel gevaarlijk.