6e zintuig !

Heej,

Zoals de titel al luidt: 6e zintuig
Mijn vriendin heeft een sterk ontwikkeld 6e zintuig: ze kan haar geest verplaatsen maar lichamelijk blijft ze op de plaats waar ze zit. Zo kan ze zich naar mijn thuis verplaatsen en dan ziet ze wat ik bezig ben en ziet ze ook alle details: waar de laptop ligt, of er nog een glas op tafel staat,… En het klopt (bijna altijd 98/100).Ze kan ook voelen of iemand liegt en als iemand verliefd is enz. Ze heeft ook een sterk gehoor en weet wat er rond haar gebeurd zonder te kijken. Ze is het nog aan het trainen en probeerd nu voorwerpen en mensen te kunnen raken. Toen haar overgrootvader op een dag stierf voelde ze dat er iets ging gebeuren. Ze kan ook dromen over iets en dat gebeurd dan echt (heb ik ook) .
Herkennen jullie dit ?
Kennen jullie iemand die dit kan?
Want mijn vriendin zou graag mensen ontmoeten met het zelfde zintuig :slightly_smiling_face:

Grtjes IK & mijn vriendin

Dat is deja-vu, en dat heeft iedereen… Verder heb ik geen zesde zintuig, maar veel succes nog met het zoeken van iemand

Xx.

Thnx :d

Ik denk niet dat er veel mensen zijn met exáct hetzelfde, want iedereen is anders (vooral wat dit betreft). Maar ik heb dit niet iig ;]

Okeej :stuck_out_tongue: Maar we blijfe probere !

Ik heb ook soms als ik droom dat het echt gebeurd. XD Das heel vaag.
Maar ik ken niemand.?

Najaa der zijn véél mensen die zo’n droom hebben :d

Ik hoop dat ik niemand ken die die zintuig heeft! Daar gaat je privacy dan…

Jhaa daar gaat ie xd

Reactiej Plz :frowning_face:

ik kan ‘energie voelen’, ik weet nog niet zo goed wat ik er mee moet, maar ik ga er denk ik meer info over zoeken. Vroeger kon ik ook aura zien, maar dat ben ik verleerd (maar ik ga het zeker weer oefenen).

ow trouwens, ben je (en je vriendin) misschien hps (hooggevoelig of highsensitive)? want dan kun je dat soort dingen eerder.

x

Ja, mijn vriendin wel :grinning: maar ik gwn beetjj niet zo …

Mijn moeder is wel spiritueel begaafd, voelt ook dingen aan etc. Ik ben zelf ook nogal hooggevoelig (merk ‘t pas sinds een jaartje ong),… ben naar een bioresonantie therapeut geweest en die vertelde me dat.
Maar dat je vriendin zich dan naar jouw huis kan verplaatsen is wel creepy zeg.
Dan zou ik me thuis niet erg veilig voelen :’)

Jhaa is wel beetjj eng, maar het is toch mooi als je zo een gave hebt ! ;o :grinning:

Hooggevoelig. En voorspellende dromen. En een beetje heldervoelend( stemming van anderen aan kunnen voelen, zien of mensen liegen etc)

ook maar hoe kan je dat rondlopen verklaren ? :s ik vind er NERGENS op het internet iets over

Wow dan heb jij dus helemaal geen privacy ofzo xD
ik zou me tegelijk veilig en onveilig voelen…

kan die vriendin van jou ook aura’s zien ? of iemand anders hier ?

ik kan soms aura’s zien, maar dan heel zwak…

Ik was laatst op een crematie van mijn opa, en ik zag een oude vrouw, en pas later herkende haar, de overleden zus van mn oma.
maar ik geloof helemaal niet in geesten!