Hooi dames,
Ik moet dit gewoon even kwijt en mn ouders willen er niks van horen.
Woensdag rijd ik voor de zesde keer af, wat een loser ben ik he hahah. Van mn ouders krijg ik constant te horen dat het zo duur is allemaal en dat dit echt de allerlaatste keer is, dat ik t daarna zelf moet betalen. Wat ik opzich begrijp, alleen ik vind het lullig om me er dus op af te rekenen dat ik zo vaak zak.
Maargoed
Ik heb vier keer examen gedaan bij een andere rijschool, ik kon gwn echt niet autorijden, maar daar kwam ik pas achter bij de nieuwe school. Ik baal zo erg dat niemand van het cbr ofzo iets heeft gezegd… ik weet dat het niet mag, maar toch.
Nu zijn we hier, zesde keer examen en ik ben op van de zenuwen, ik kan alleen maar huilen en heb alleen maar ruzie met mn ouders. Mijn rijinstructeur had deze maand geen tijd meer dus heb ik een andere gekregen, ik kan het niet goed vinden met deze man en hij zegt constant dat ik neit bekwaam ben om auto te rijden. Daar word ik zo boos van, ik heb al geen zelfvertrouwen meer, hoe haal je het dan in je fucking hoofd. Hij maakt alleen maar stomme grappen, de klootzak.
nou woensdag dus, achja ik weet dat ik al ga zakken. Begrijp me niet verkeerd, tis niet om zielig te doen, maar ik kan door de zenuwen gewoon geen auto meer rijden. Het is gewoon een gokje of het goed gaat. En dat is ZO frustrerend, want ik kan het wel. Intussen twijfelt iedereen in mn omgeving of ik het wel kan uberhaupt en of ik niet gewoon te dom ben. Punt is dat ik nog nooit wat gepresteerd heb in mn leven en momenteel redelijk depressief ben. Ik ben genaaid door mn eerste rijschool, door het cbr en ik haat deze instructeur. Dit grapje heeft al 5000 euro gekost minimaal. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen en of ik hierna nog wel verder moet gaan ( op mn eigen kosten dus, betekent dat ik 3 maanden geen salaris heb)
Oke ik had gehoopt dat het op zou luchten, maar dus echt totaal niet haha