61 Nederlandse doden in Tripoli

TRIPOLI - De vliegtuigcrash nabij de luchthaven van Tripoli heeft aan 103 mensen het leven gekost. Onder hen zijn 61 Nederlanders. Een 10-jarige Nederlandse jongen overleefde als enige de vliegtuigramp.

Het vliegtuig van de Libische luchtvaartmaatschappij Afriqiyah Airways was onderweg van Johannesburg in Zuid-Afrika naar Brussel. Het zou een tussenlanding maken in Tripoli in Libië. Aan boord waren in totaal 93 passagiers en 11 bemanningsleden.

De oorzaak van de crash van het toestel is nog onbekend. De Libische autoriteiten sluiten terrorisme uit.

Tragisch :frowning_face:

:astonished: :frowning_face:

Het is heel erg natuurlijk, maar om het nou de hele dag op tv te zien [ja, echt waar, check ned 1.] Ik bedoel, het is natuurlijk een schok maar in het verkeer gaan elke dag honderden mensen dood.

In het ene topic staat dat het om een meisje van 8 gaat en hier staat een jongen van 10?

Ja er werd op het nieuws ook steeds wat anders genoemd;)
Ik wil wel weten hoe t kon gebeuren…

is dit niet erg genoeg? sorry hoor maar wat een een domme opmerking. die jonge van 10 die gewoon als enige het overleeft heeft. bah vreselijk

Ik zeg niet dat het niet erg is. Mijn punt is dat er elke dag verschrikkelijke dingen gebeuren.

Het is toch wel een drama. Ik vind het wel goed dat het zo breed wordt uitgezonden. 61 Nederlandse doden!!!

http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/15/14/6/media_xl_138411.jpg?20100512140100

Ja daar heb je gelijk in. maar alsnog vind ik het niet gek dat dit vaak op het nieuws komt, maar ieder zijn eigen mening

Al de zoveelste! Ik durf binnenkort niet eens meer in een vliegtuig te stappen. <_<

Er is al een topic over.