6 jarig kind beschuldigd van seksueel misbruik klasgenoten

Ontuchtverdachte (6) weer naar school

Het zesjarige jongetje in Doetinchem dat wordt beschuldigd van seksueel misbruik van klasgenootjes keert maandag terug naar school. Het kind gaat naar een parallelgroep op dezelfde school. Er worden extra onderwijsmensen en hulpverleners ingezet.

Dit stond gisteren in het Eindhovens Dagblad? Wtf man, een zesjarig kind? :’)
Weet iemand hier meer over, heeft er eerder iets over in een krant gestaan?
Ik vind het een beetje een raar verhaal. :’)

:expressionless:

nop

Geniaal. Ben je net met je poppen aan het spelen, komt een 6-jarige kleuter je betasten. c:

Hoe?

een kind van 6 weet niet wat dat is, dus kun je hem er niet van beschuldigen lijkt mij?

huh wat raar. een jongetje van 6 heeft daar toch geen behoefte aan of begrijp ik het verkeerd?

ik zal ff googlen, ik vind het wel erg raar…

Blijkbaar wel…gebeurt best vaak tegenwoordig… En ik vind dat je een kind daar wel van moet beschuldigen! Want niet elk kind doet dat, omdat sommigen gewoon weten dat dat niet hoort. Dat leer je, dat weet je. En dat kind moet weten dat het fout is.

Precies. Er zijn vast wel 6 jarige kinderen die aan elkaars piemel zitten ofzo… Dat is toch normaal.

Of bedoelen ze echt seksueel misbruik als in piemel in kut…

Ja dat las ik van de week ook in de metro ofzo.
Vind het heel bizar. Maar goed zo’n kind heeft daar nog geen benul van, dus kan het geen seksueel misbruik zijn lijkt mij.
Maar ze moeten het wel echt goed in de gaten houden. Weet niet precies wat hij gedaan heeft. Maar dat heeft hij ook ergens vandaan moeten halen.

-

HAHAHA

kindjes hebben ook verschillende fases (zoals de orale fase ofzoiets.), dan ga ze bepaalde dingen interessant vinden of ernaar vragen, en als het kind niet uit wordt gelegd dat bepaalde dingen niet acceptabel dan zou je dit kunnen krijgen lijkt mij.

mijn buurmeisje is b.v. ook helemaal into the boobies :’)

Lijkt me sterk -.-’

Waar halen mensen het vandaan zeg xD

Hier moest ik hardop om lachen. :’)

Sorry maar dan weet jij echt niets van kinderen. Een kind moet nog leren dat zulke dingen niet mogen/kunnen. Er zijn genoeg kinderen die elkaar hun geslachtdeel e.d. gaan laten zien, gewoon omdat ze ontdekken dat jongens bijv. anders zijn dan meisjes. Ik en jij weten beiden niet wat hij heeft gedaan, maar ze spreken wel over seksueel misbruik dus het zal wel iets meer geweest zijn dan dat.
Wat ik zorgwekkend vind is dat kinderen uberhaupt iemand ‘seksueel kunnen misbruiken’. Want dat betekend vaak dat ze dit ergens gezien, meegemaakt hebben. Dat vind ik pas sneu. Als zoiets iets voorkomt moet je eerder naar de ouders (of andere volwassenen in zijn omgeving) kijken dan naar het kind. Maar dat is mijn mening.

Hahaha ja, ik had dat een keer in een grote speeltuin, toen ik 11 was ofzo. Zo’n meisje van ik denk… 4/5/6 vond het reuzeinteressant ‘dat ik al een beetje borstjes had’ , ‘of ze er even aan mocht voelen’ :"")

oké vaaaaag :’)

Mijn zesjarig nichtje zit ook altijd aan mn kont en borsten… Ik weet niet wat dat is, maar seksueel misbruik kan ik het niet noemen…