6 dagen geen mascara op doen?

Hoi, ik ben een week ziek geweest en heb dus ook een week geen mascara op gedaan. Nu lijkt het echt alsof mijn wimpers echt geroeid zijn. Ik heb ook deze week een nieuwe mascara gekocht maar ik vroeg me af, ik ga zondag ergens heen en dan wil ik dat mijn mascara goed zit, dus kan ik dan nu het beste 6 dagen geen mascara op doen en dan zondag wel en dan mijn nieuwe mascara? zit het dan mooier? of maakt dat niet zoveel uit? sommige mensen gaan echt denken wat is dit nou voor rare vraag haha maarja, hoop dat iemand antwoord geeft :slightly_smiling_face: alvast bedankt xx

Ik denk dat dat echt geen zak uitmaakt

Ik denk ook dat het echt niks uitmaakt, en anders zou niemand verschil zien denk ik…

Dat maakt echt helemaal niks uit denk ik. Ik heb me daar echt nog nooit druk over gemaakt

Nou een ding is zeker, mascara is niet bepaald goed voor je wimpers dus het zou best kunnen dat ze er na 6 dagen beter uitzien. Ik denk alleen niet dat ze echt groeien in zulke korte tijd maar wie weet.
Maar wat ik weleens doe als ik merk dat mijn wimpers niet echt meewerken is 's avonds voordat je gaat slapen een laagje vaseline aan brengen (voorzichtig) met je vingers. De volgende ochtend kan je dat met wat make-upremover er weer af halen.

Wat mij altijd opvalt, is dat m’n mascara dan weer mooier zit omdat echt ALLE restjes mascara er dan uit zijn

Kan je me dit even uitleggen haha ik snap er niets van

Nee, ik denk dat zes dagen sowieso te kort is om verschil te krijgen in je wimpers.

Dit. Ik denk dat dit bij jou ook het geval is geweest, het lijkt daardoor alsof ze gegroeid zijn maar dit lijkt me van niet dat je echt verschil ziet in 6 dagen. Alle restjes make-up zijn weg dus als je nieuwe erop aanbrengt lijkt het veel mooier.

Dit ja. Zelf hou ik ook wel eens aan make-uploos weekje, gewoon zodat mijn huid en alles weer wat kan herstellen. Daarna zit het altijd weer veel mooier, maar dat komt gewoon omdat het eens echt schoon is dan.

Ja, ik denk ook dat dit het grootste verschil maakt.

vooral met vaseline werkt echt! (bij mij dan xxx)