5vwo?

Weet iemand of 5vwo moeilijker is dan 4vwo?
Of is het meer herhaling van 4vwo?

ik heb gehoord dat 5vwo het moeilijkste jaar is, maarja, ik denk dat dat per persoon verschild toch? ik zie er best tegenop opzichhhh

ik heb juist gehoord op onze school dat het makkelijker is dan 4vwo. omdat 4vwo het begin van de tweede fase is waar alles verandert. en dat je dan in de vijfde bent gewend.

Volgens mij vond ik de 4e moeilijker.

ik zit nu in de 4de en vind het echt heel veel moeilijker dan 1,2,3.
Volgens mij zeggen ze bij ons ook dat 4de het moeilijkst is.
Dat hoop ik dan maar xD

Het is echt belachelijk moeilijk.
Ik wil je niet bang maken, maar bereid je maar alvast voor op een vertienvoudiging van de hoeveelheid werk die je nu moet verrichten.

ik vond de 4de het moeilijkste jaar, alhoewel de 5de ook een rampenjaar was. Maar wees gerust, de 6de is weer ineens super simpel!

Ik vond de 5e het moeilijkst, ik ben dan ook teruggegaan naar 5havo toen.
Het is wel te doen, maar je moet wel genoeg doen & bereid zijn om eens wat vrije tijd op te offeren.
En dat was ik niet, haha.
Maar misschien verschilt het ook wel per school, maar bij ons op school haken ook de meesten in 5v af, of doen dat jaar over…

Ik zit nu in 5 vwo en het is vooral heel veel.
In de vierde is het denk ik wel wennen aan de Tweede Fase, en vooral dat maakt het voor de meeste mensen moeilijk. In de vijfde is de stof op zich niet echt moeilijker dan in de vierde, alleen is het veel meer en dus moeilijker om alles te leren…
Bij mij gaat het dit jaar wel beter dan vorig jaar, omdat ik beter ben gaan plannen. Vorig jaar deed ik vaak één of een paar dingen heel goed en de rest bijna niet en dat werkt niet echt. Nu doe ik alles gewoon zo veel en goed mogelijk en dat werkt bij mij stukken beter. :stuck_out_tongue:

Bij ons blijven de meesten trouwens in de 4e zitten! De meeste zijn mensen die er niet zo veel voor willen doen als nodig is, de mensen die in de 5e blijven zitten kunnen het meestal gewoon niet. Dat zijn er bij ons trouwens niet zo veel…

ik zit nu in de vijfde en vind dat toch wel een stuk moeilijker…
Neem bijv. wiskunde, vorig jaar deed je er niks voor en haalde je 5jes, nu leer ik er best veel voor, en dan haal je ook 5jes bij wijze van spreken.
En het is allemaal best te doen hoor, mits je je er een beetje voor inzet.

Maar ik vind de 5e toch echt veeeeel moeilijker stiekem. Het is gewoon een niveau hoger, en ook veel meer stof in korte tijd enzo…
tja…

zit in de 4vwo en moet nu wel veel meer doen dan vorig jaar
vorig jaar deed ik niet zoveel maar stond gewoon heel goed voor alle vakken
dit jaar moet ik me echt inzetten
en ze zeggen dat de 4e het moeilijkst is met zoveel vakken
maar volgend jaar heb ik 3 vakken minder dus dat scheelt weer
hopen dat de 5e niet zo moeilijk is als sommigen hierboven zeggen =)
nu maar even zorgen dat ik dit jaar met vlag en wimpel overga !

5 VWO IS EEN HEL!

5vwo is veel moeilijker dan 4vwo.
Je krijgt dan echt freakin’ veel huiswerk, er wordt veel van je verwacht enzo.
Als je 4vwo al moeilijk vond, nou… maak dan je borst maar nat :’)

5 VWO is vooral méér dan 4VWO. Dus zwaarder… vind ik.

Nee, ik vond 4 VWO het moeilijkst. Als je in 4VWO de basis gewoon goed meekrijgt is 5VWO bijna piece of cake. Je moet wel nog steeds ervoor werken of course, maar opzich gaan ze bij ons terug op de basis, snap je de basis snap je de rest over het algemeen ook wel. Het is wel veel, ja. Maar moeilijker vind ik het niet.

4 VWO is moeilijk omdat het zegmaar een hele overgang is, je moet in een keer veel doel en vooral zelf iets willen doen!
Maar de 5e vond ik toch moeilijker het is zo veel allemaal…

5VWO is zwaarder, want het is moeilijker en bovendien véél meer, dus moeilijker om alles bij te houden.
En ook 6 is echt geen eitje op mijn school, zoals sommigen wel zeggen, je moet namelijk echt goed je werk bijhouden. Zo heb ik best wel aangeklungeld met de examenstof van tekenen (tehatex) waardoor ik nu bijna alles nog moet leren en inhalen. Best kut.

5 vwo is supermoeilijk
4 vwo ging ik over
5vwo eerste keer niet
en 5 vwo tweede keer net of ook net niet, t zal erom gaan spannen…

Ik moet voor VWO 5 echt veel meer moeite doen dan voor VWO 4. De stof op zich vind ik even moeilijk, maar het is meer. Ik moet nu veel meer moeite doen voor school dan in VWO 4. En daar deed ik ook al best veel moeite. x)

Ik had niet zo’n moeite met vwo5…
Moeilijk is alleen om je motivatie te behouden.
Vwo 6, das pas werken.