5SOS

Heehoi!
Even heel simpel, dit is een fantopic over de band geen boyband 5sos (5 seconds of summer). De band bestaat uit michael clifford, luke hemmings, calum hood & ashton irwin. Alles wat je moet weten staat op google.
Iedereen mag gewoon meepraten, niemand bijt hier als het goed is

Leuke random gifs

http://forum.girlscene.nl/forum/celebs/5-seconds-summer-278795.0.html

maar deze beginpost vind ik leuker oh

ik iZIT HELEMAAL TWE STIKKEN OM DEZE GIF

WAT EN EPROIAJHC UFTMAHCN

idk ik heb dr gewoon maar wat gifs in gedaan yeh

Mede liefhebbende 5SOS genoten worden gegroet.

hey people
5SOS is echt awesome

LIEFJES.

die lach i cant

ze moeten naar Nederland komen ik wil zooooo graag naar een concert haha :upside_down_face:

Jaa vind ik ook! Ik hoop zo verschrikkelijk erg dat ze in het voorprogramma van one direction zitten

OMG eindelijk een 5SOS-topic!
Michael is jarig vandaag ik kan het bijna niet geloven dat hij al 18 is… en ja,ze moeten in nederland komen!!! I LOVE THEM SO MUCH ( Ook leuk om te zien dat ik niet de enige ben die in de 5SOSfam zit :slightly_smiling_face: )

wie is iedereens favoriet

ashton en luke hebben voor altijd een speciaal plekje in mijn hart <333333
Ik zit echt te bidden dat ze in het voorprogramma van one direction komen

mijn favoriet is michael wat een pracht vent ik stik

Calum & luke sowieso, i ship cake

same. ik was echt boos dat ze bij tmh tour niet in voorprogramma stonden.
snap nog steeds niet waarom wij alleen die kotsbarbie kregen en de rest van de wereld niet.
denk alleen niet dat ze dit x weer gaan touren met 1d tbh ):

Oh 5sos <3 Heb ze live gezien hier in Londen als voorprogramma van One Direction en ze zijn amazing! Heartbreak girl is mijn favoriete nummer samen met over and over, alleen jammer dat daar nog geen studioversie van is…

Ja omg, ik had liever iemand anders bij de tmh tour gewild ook al zong die barbie niet slecht. Ik hoorde ook ergens dat fifth harmonie er misschien als voor programma zou zijn maar dat vind ik nog vreselijker dan die barbie oops

fifth harmony wil ik niet hoor :’)

maar camryn wilde iedereen laten dansen/springen enz en iedereen bleef gewoon zitten het was gewoon zo awk idk

fifth harmony vind ik ook niks.