538 Schoolaward!

Ik weet niet of het hier goedstaat, maargoed.
Zoals sommigen misschien weten, er is dat jaar alweer een radio538 schoolaward. Vandaag was er een feest voor de 5 deelnemende scholen. Waaronder mijn school, Het Baudartius College.

En we hebben gewonnen!!!

Maar ik was benieuwd,
Zijn hier leden van 1 van die 5 scholen die er ook waren vandaag? En hoe vonden jullie het?
Ik vond het iniedergeval een zeer leuk feest!

www.538schoolaward.nl

ik was er niet!
maar toch gefeliciteerd!
ik zit wel in zutphen op school. de ijssel
=)

ik was er ook, zit op het hageveld.
vond er eerlijk gezegd niet zo heel veel aan, had er meer van verwacht.

tsja, ik vond het wel heel erg gezellig. Alleen waren er op het laatst wat mensen die de sfeer een beetje gingen verpesten.

En bedankt voor de felicitatie! Haha, we gingen ook helemaal uit ons dak. :astonished:

Nog meer mensen?

OVERxTHExRAINBOW was er volgens mij ook =)

Baudartius is een mo’fo champion! :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik ben echt blij dat we hebben gewonnen. Kom maar op met die dikke vette party!

Onze school had een paar jaar geleden gewonnen, en dat schoolfeest was echt stom.

Ik vond dit heel leuk, en verwacht nog wel meer van het gewone schoolfeest, nouja, we zien wel!

Niemand meer? Het was hartstikke druk, er waren vast nog wel meer girlscene leden!

leuk voor jullie :grinning: ik zit op het staring college in lochem Maar wil na me 4tl examen daar havo gaan doen :slightly_smiling_face:

wij deden daar aan mee geloof ik xD

maar ben daar niet geweest

oke chillend, wy werden vorig jaar 2e. :’)

hihi geen baudartius maar wel isendoorn,
dus dan woon ik bij jou in de stad :wink: hihi,

kus

Wie weet zien we elkaar wel heel vaak. Haha, zonder dat we het weten.

JAAAA WE HEBBEN GEWONNEN :DDD
ik zit ook op baudartius (’:
feest was geweldig!
behalve dat er steeds van die apen gingen vechten.
sommige kunnen gewoon niet tegen hun verlies (’:

ja ik was er ook!!
van t groen van prinsterer in vlaardingen!
jammer dat we niet hadden gewonnen, maarja, we hebben iig de award voor beste congierge! nico verdiende het wel… maar het feest vond ik een beetje tegenvallen… ik had er veel meer van verwacht eerlijk gezegd… maar die rappers enzo zijn niet mijn muziekstijl…

maar nog gefeliciteerd met je overwinning!!
xx

p.s. is het waar dat de dochter van de directeur van 538 bij jullie op school zit??

Leuk dat je zo positief bent! Er waren toch een boel mensen chagerijnig, echt dom.

En dat ene van die dochter van de directeur van 538 is echt zo’n domme roddel. Dat zou wel heel toevallig zijn als ze bij ons op school zit, Daarom zouden we zeker gewonnen hebben, jeeee, wat een jaloezie mensen. :nauseated_face:

toen jullie net gewonnen hadden was ik eerst ook heel erg boos en chagerijnig, maar nu heb ik zoiets van naja, het was al leuk dat we in de top 5 zaten en naar dat feest mochten. ik zou alleen wel graag willen weten op welke plek we stonden! word dat nog bekend gemaakt??

Geen idee. Ik zou het niet weten. Als het bekend zou worden zou het denk ik allang op de site staan…

wat bedoel je eigenlijk met dat de sfeer aan het einde een beetje verpest werd??
nadat jullie hadden gewonnen??
wij gingen de hele tijd vlaardingen hooligans roepen xD, maar dat deden we bij die check-out enzo ook…
soms in de klas beginnen er ook ineens een paar '…'hooligans, dus wij deden allemaal mee

Ik heb even ‘research’ gedaan op hyves :stuck_out_tongue: En een dochter van de directeur zit op 't Broklede. Niet op 't Baudartius dus!
Baudartius rockt btw, zit er zelf ook op & echt super vet dat we gewonnen hebben!
X