52 weken, 52 verhalen (beta-lezer gezocht)

Zoals sommigen weten schrijf ik graag. Onder de namen “theDoors”, “Shinko” & “Kreukelwoord/wolk” heb ik hier al veel geplaatst.
Nu wil ik mezelf weer aan’t schrijven zetten, alleen ik heb een stok achter de deur nodig.

Iemand die mij motiveert, mijn verhalen leest en corrigeert waar nodig, en mij op mijn donder geeft als ik het niet doe.

Ik zoek dus iemand die graag leest, de nederlandse taal goed beheert en mij hierbij wil helpen…

Je kan ook bij Girlscene’s schrijfkring! Heel veel meiden gaan daar naartoe om gemotiveerd te worden! En we hebben over verschillende aspecten van het schrijven, dus je leert er gelijk iets van! :upside_down_face:

Ik had ooit iets gemaakt als de schrijverscirkel, hier op girlscene haha (: .

Ik wil alleen niet dat iedereen het leest, aangezien het project pas na 52 weken echt ‘naar buiten’ mag, zeg maar. ^^

Ooh… Snap het!

Klinkt leuk, maar heb denk ik niet de tijd ervoor (om regelmatig contact te hebben) en beheers de taal niet zo goed dat ik elke fout eruit pik.

Maar wel een upwards voor jou!

Thx(:

Up!

Hee,
Het lijkt me leuk om te proberen, ik vraag me alleen af wat je precies voor verhalen schrijft? Ik kan redelijk goed taalfouten uit teksten pikken, qua verhaallijnen heb ik zelf ook wel eens iets gedaan en aan leeservaring zeker geen gebrek!
Liefs,

Ik schrijf echt korte dingen, dus het zal niet enorm veel werk zijn. Je kunt hier zoeken op thedoors/kreukelwoord voor voorbeelden^^.

Hey
Mij lijkt het ook wel leuk, maar hoe kort is kort?
Want met m’n school enzo ben ik altijd heel druk.
Misschien is het een optie om het te delen met iemand? Zodat je maar om de week hoeft te lezen e.d. of kan zoiets niet? Ik heb namelijk geen ervaring als beta-lezer, dus je zult dat dan ff uit moeten leggen…
Hoor 't wel!
(je kunt me ook noten…)

Hmm,

ik wil het eventueel wel proberen, maar nadat ik het gelezen heb vraag ik me af of er nog wel zoveel aan te verbeteren valt :wink:
Persoonlijk vind ik het nu al goed!

Oh, ik heb niet geschreven dat ik ook wel wil. Note me maar, als je wilt… :grinning:

Hoi, ik heb een aantal van je verhalen gelezen, en ik zie het wel zitten. Ik ben op dit moment niet zo druk, dat wil zeggen dat ik 's avonds genoeg tijd heb om je werk te bekijken. Ik ben erg goed in de Nederlandse taal aangezien ik Nederlands studeer. Als je interesse hebt note mij, voor mijn mail adres. Succes nog met schrijven.

Lijkt me leuk! Ik schrijf en lees zelf graag, al ben ik niet erg goed in spellingsfouten. (gramatica al meer) Note me maar, als je wilt.