52 reasons why I love you

Hoi!

Binnenkort is het kerstmis en dan wil ik graag leuke cadeautjes geven aan mijn vriend.
Onlangs zag ik op het internet: 52 reasons why I love you.
Dus 52 redenen geschreven op een kaartenspel.

Ik wil dat dus doen voor mijn vriend.
Wat denken jullie?
Zou hij dit leuk vinden?
We zijn dan 4 maanden samen, is het daarvoor niet te vroeg?
Beter als we één jaar samen zijn?

Ik vind het ook super omdat hij vaak kaartentrucs doet, dus op een kaartenspel is het extra speciaal voor hem.

Thx!

Ahh lastig. Persoonlijk vind ik het veel te overdreven (net als scrapbooks e.d, ik denk echt dat een jongen daar weinig mee heeft).
Vooral voor pas 4 maanden.

Maar dat ben ik, en de ene jongen is de andere niet. Je kan zelf denk ik wel inschatten of je vriend zoiets leuk vindt? (Je doet het immers voor hem).
Wel leuk dat je zo je best wil doen!

Mijn vriend zou dit wel heel erg leuk vinden, maar ligt inderdaad aan de persoon zelf. Verder denk ik eigenlijk wel dat je dit beter kan doen als jullie wat langer samen zijn.

^vind het nogal snel om al vanaf 4 maanden zoiets te geven, maar dat is lastig sinds wij jou vriend niet kennen en dus ook niet kunnen inschatten of het een goede cadeau is of niet.
alleen jij weet of het geschikt kan zijn of niet.

Ik ben het eens met de reacties hier boven, dat je het beter kunt doen als jullie wat langer samen zijn.

Misschien kun je hem een lekker geurtje cadeau geven? of concerttickets voor een zanger/band die hij heel leuk vindt.

Mijn vriend zou er niets mee kunnen, maar ik ken jouw vriend niet.

persoonlijk vind ik het wat overdreven, zoiets zou beter zijn als je wat langer samen bent, zoals jij zelf aangeeft na een jaar ofzo.
Ik zou het houden op iets simpels maar toch leuks!

Ik weet niet hoe jou vriend is, maar mijn vriend had het wel heel leuk gevonden denk ik. Vind het zeker ook leuk omdat je zegt dat hij vaak kaartentrucs doet.

Het ligt er ook een beetje aan hoe je vriend en jij samen zijn, als jullie al best serieus zijn (voor zover dat kan in 4 maanden) vind ik dat je het best kan geven.

Ik denk dat je het gewoon moet geven.
Ik heb mijn vriend ook een keer briefjes gegeven toen hij 3 weken op vakantie ging.
Hij mocht toen elke dag één open maken en daar stonden dan 10 redenen in waarom ik hem zo leuk vond.
Op dat moment had ik ook 4 maand en hij vond het hartstikke leuk.
Maar dit kan natuurlijk per persoon verschillen, maar ik denk dat het goed ontvangen wordt.

Persoonlijk zou ik het doen als jullie een jaar samen zijn, ik vind 4 maanden vrij vroeg. Maar zoals anderen al zeggen, wij kennen jouw vriend niet dus misschien waardeert hij het juist wel.

ik zou hem een foto geven met een mooie omlijsting
en die van die 52 redenen als je 1 jaar met hem bent

want een jaar heeft 52 weken :sunglasses:

Ik had voor zijn verjaardag (toen waren we 5 maanden samen) een brief geschreven met redenen erin waarom ik van hem hou en wat ik zo leuk aan hem vind. Ik wist van tevoren wel dat hij het leuk zou vinden en dat was achteraf ook zo, hij zei dat hij nog nooit zoiets liefs gekregen had. Zoals iedereen hier al zegt snap ik dat zoiets overdreven over kan komen, maar dat zal idd per persoon verschillen. Jij kent je vriend het beste.