50e verjaardag mam

Hii,

Ons mam wordt 18 mei 50 en mijn zusjes en ik willen echt iets super vets voor haar gaan doen
Heeft iemand een idee?
xx

Een verwendag, dus bijvoorbeeld naar een sauna dicht in de beurt eventueel met arrangement, s’ avonds allemaal samen eten. succes

Een leuk dagje weg (denk aan iets wat je moeder leuk vindt) en daarna met z’n allen gezellig wat eten

Huur een club vereniging af en vier daar jullie feestje, ik weet niet wat jullie budget is maar misschien samen met familie?

Zet sarah voor de deur (die moeten 50-jarige vrouwen zien… XD haha)
Ik wil mijn moeder naar de efteling sturen voor 1 week, en dan is zo’n huisje (maar die word pas volgend jaar 50). Bijv. wat vindt je moeder écht leuk? waar houdt ze van?

Mega vaak een debiele foto van haar uit printen en in de hele stad/dorp opplakken :grinning: . Dat hadden wij met mijn vader gedaan xd

Mijn papa wordt dit jaar vijftig. Dus ik ben al aan het turven wat ik wil doen voor hem.

ben je een Brabander?
Um ik zou gewoon voor een verwen dag gaan.
Ik weet niet waar je woont maar bijvoorbeeld in Nijmegen hebben wij het Sanadome. Dat is wel duur maar wel lekker.

Mijn ouders worden dit jaar ook 50, voor mijn vader hebben mijn broertje en ik een weekendje naar Centerparcs geboekt met z’n 4tjes. En mijn vader is helemaal into motors en oude auto’s dus we sturen hem binnekort ook nog eens naar zo’n beurs. En hij wilt al heel lang een bepaalde motor en een vriend van hem heeft zo’n handel in motoren daar hebben mijn stiefmoeder, men broertje en ik die motor gekocht.

En met mijn moeder ga ik (als de gezondheid van mijn moeder het toelaat) een weekendje naaar de kust en dan een dagje naar een kuuroord.

Zo’n grote sarah pop in de tuin zetten :grinning:

zozo.

Dat is wel een beetje heel erg over de top.

Je kan idd van die flyers ophangen van ‘sarah… blabla’ en iets ludieks doen. Dat is toch wel heel persoonlijk. Ik heb zelfs niets gedaan toen mijn ouders 50 werden, maar daqt wilde ze ook niet.