500 MB per maand genoeg voor Whatsapp?

Hey girls,
ik heb afgelopen week een leuk mobieltje gezien, genaamd de Samsung Galaxy Core.
Alleen wil ik er een abonnement bij van Telfort. Hier zit 500 MB internet aan vast.
Alleen vraag ik me af of dit wel genoeg is. Ik gebruik het internet op m’n mobiel vrijwel niet, maar ik Whatsapp wel heel veel.
Is dit genoeg denk je?

Groetjes

oh en als dit topic verkeerd staat: sorry

Ik gebruik whatsapp ook heel veel en doe ook wel andere dingen op internet en ik kom nog niet eens aan mijn 200 mb. :'D
Maar dat komt ook omdat ik wifi in de omgeving heb. Dus in de bus/trein, school, thuis… Ik denk dat je het met 500 mb dan wel redt hoor!

Dit is zeker wel genoeg, ik heb ook 500 MB en houd altijd nog wat over. Mijn zusje redt het zelfs met 250 MB. Als je thuis gewoon op Wi-Fi gaat moet het goed komen.

Ik denk het wel

Oke thankss

Ik zet m’n 3G zo vaak mogelijk af en gebruik thuis gewoon de wifi, ik verbruik maar 40 MB per maand zelfs. Ik denk 500 dus zeker goed te doen is.

Apps gebruiken over het algemeen niet zoveel internet. Maar ik heb ook maar 500 per maand, en gebruik internet en route beschrijving etc. maar ben er nog nooit overheen gegaan.

Als je thuis wifi hebt, is het prima te doen.

Whatsapp verbruikt echt heel weinig, dus als je je internet vooral gebruikt om te appen en thuis wifi hebt, red je het echt makkelijk met 500 MB (:

Sowieso, 500 MB is meer dan genoeg voor WhatsApp.

Je vraag kan ook hierin: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-mobieltjes-topic-163290.0.html