50% korting op John Frieda

Bij Etos krijg je nu 50% korting op alle John Frieda haarproducten. :grinning:
Ik ga straks de Shampoo, Cremespoeling, Haar masker, Serum, Antipluiscreme, Krul spray, Glans spray, Krul mouse en & Haarlak kopen. ^^

hoppa! gelijk je hele john frieda collectie compleet:D super:D alleen geldt dat voor vandaag? want hier zijn de winkels niet open.

Nee deze hele week, stond in het foldertje van de Etos.
Maar hoezo zijn de winkels niet open dan?
Is het een feestdag ofzo, want dan zijn ze hier waarschijnlijk ook niet open. -.-’
En ja idd. :grinning: Ik had de halve collectie, die is inmiddels helemaal op. xD

hemelvaart? haha :grin:

Haha oh, okee.
Ja ik ga een jaartje niet na school, dus ik had geen idee. ;p
Maar ik woon wel in de stad dus hopelijk zijn winkels open hier.

dankje voor de tip! ga morgen meteen halen.

Klopt niet hoor. Etos heeft alleen een actie van 1+1 gratis op John Frieda producten.

Dat is toch het zelfde?
Er staat op dat foldertje in kleine lettertjes dat bij de kassa het met 50% korting wordt verrekend. Dus al je bijv. 8 producten koopt dan krijg je er dan toch gewoon 4 gratis, of niet? Niet dat ik straks bij de kassa sta en ik vet veel moet betalen. xD Ik ga nu morgen, vandaag waren de winkels dicht. -.-’

*rent naar winkel*

Oh, ik hou van John Frieda!
Alleen is er wel een Etos winkel in België? Heb het hier namelijk nog niet gezien…

Wat zou ik zonder John Frieda moeten …

:afro:

Ik ga morgen inderdaad ook even! :grinning:

Klopt wel hoor.
1 + 1 wordt altijd verrekend als 50% korting :wink:

Ja maar stel:
Je koopt 1 product van 8 euro bijv. Met 50% korting zou dat 4 euro zijn
Maar nu koop je dus 2 producten van 8 euro, dat is dus 16 euro bij elkaar en van dat bedrag gaat er dus 50% korting van af. Wat dus 8 euro maakt.

Zo bedoelde ik het :slightly_smiling_face: