5 weken wachten

ben echt muziekverslaafde maar me ipod is nu al sinds DECEMBER stuk.
had hem dus opgestuurd naar mediamarkt en zou 'm binnen 2 weken terugkrijgen,
nu is het alweer eind februari en heb 'm nog niet terug ;/ heb ze vorige week gebeld maar ze zeiden dat ze er niks aan kunnen doen en ik maar moet afwachten, heb al lang genoeg gewacht, meer dan 2 maanden maarja echtttt irritant, heb nu paar liedjes op me telefooon maar ben die echt zat :face_vomiting: moest het effe kwijt hahaha.

Bel ze nog een keer op en doe kwaad? Of eis dat je gewoon een nieuwe ipod wilt of je geld terug?

Inderdaad, bel ze nog een keer heel boos op, of laat het je vader/moeder doen, nog intimiderender :stuck_out_tongue:

denk niet dat ze me een nieuwe gaan gunnen … er zat garantie op dus
moest hem terugsturen. en boos doen helpt niet haha, mediamarkt zegt dat ze er niks aan kunnen doen omdat ze hem hebben opgestuurd naar 't reperatieding en ik gwn moet afwachten, maar zit er aan te denken om gwn een nieuw simpel mp3tje te gaan halen totdat ik de mijne terugheb, want denk dat het nog wel ff kan duren, echt bullshit he? ;p

haal die paar liedjes van je telefoon af en doe er nieuwe liedjes op :stuck_out_tongue: of koop zolang idd even een nieuw simpel mp3tje. :slightly_smiling_face: je kunt ze echt heel goedkoop krijgen, dan is het misschien niet de beste kwaliteit maar hij hoeft toch niet zo lang mee te gaan he :stuck_out_tongue:

haha ja heb ik al heel vaak gedaan als ik ze zat werd hehe,
ja bij de bart smit heb je ze al voor 20 euro ofzo, kga dat binnekort doen ;p