5 redenen waarom jullie nooit een relatie zouden kunnen krijgen

Noem 5 redenen waarom jullie nooit een relatie zouden kunnen krijgen :’(
2 van mij zijn:

1. hij heeft het altijd over meisjes die heel knap zijn.
  2. ik ben lang niet zo populair als hem
    Zucht haha laat weten wat er tussen jullie is, en als je dacht dat het nooit wat kon worden, maar nu toch wat hebben moet je het ook laten weten, ik wacht op jullie antwoorden :slightly_smiling_face: xxxxx

Dit is gewoon een topic waarin meiden zichzelf de grond in gaan boren. Niet doen! Leuker zou het zijn om 5 redenen te noemen waarom hij wel een relatie met jou aan zou moeten gaan.

het is meer ff je hart luchten, niet op die manier bedoelt!! maar iedereen valt wel eens op een onbereikbaar iemand toch??

Net als wat Rosedaley zegt haha. Gelukkig hoef ik hier niet echt over na te denken, want de jongen die mij leuk vindt die vind ik zelf ook interessant. Dus dat wordt misschien wel wat :slightly_smiling_face: want ja een maand geleden had ik nog een relatie dus wil het langzaam aan doen.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/algemeen-waarom-kan-je-geen-relatie-aan-met-die-persoon-287470.0.html

ooh sorry

1. Ben te lelijk
  2. Ben te dik
  3. Hij is wat jaartjes ouder en bijna meerderjarig
  4. Hij woont een heel stuk hiervandaan
  5. Ik mag wss niet van mijn ouders met hem een relatie krijgen ;-(
  1. Ik voel me bijna nooit tot iemand aangetrokken.
  2. Ik ben donker, dus niemand valt sowieso op me.
  3. Ik ben niet heel mooi, maar ook niet heel lelijk, gewoon normaal hoop ik.
  4. Ik ben niet interessant genoeg.
  5. TE DUN.

Nee joh!!! Iedereen vind ooit de waren dus jij ook! Iedereen is perfect zoals hij/zij is!

Nee :frowning_face:

wat is er mis met donker?:face_with_raised_eyebrow:

iedereen vind de ware, als je er maar voor openstaat, je mag het alleen zeggen da je de ware niet vind als je boven de 100 jaar bent haha

Wat een haattopic. iedereen is negatief.

Dit was ik echt 4 maand geleden ofzo. (Buiten de derde. )

1. Omdat ik al een vriend heb

Wat een kut topic. Iedereen kan een relatie krijgen, zolang ze een beetje zelfverzekerd zijn.
(wat niet betekent dat onzekere meisjes geen relatie kunnen krijgen, ze moeten alleen zelfverzekerd leren worden)

Ik ben niet knap
Ik ben nooit verliefd
Ik heb geen leuk karakter
Ik ben niet sociaal
Ik ben (stiekem) best verlegen

1. Ik ben te knap
  2. Ik ben te leuk
  3. Je kan mijn swag niet aan
  1. hij is beroemd
  2. 10109933728 meisjes houden van hem
  3. hij woont in de uk
  4. hij valt niet op meisjes zoals ik