5 mei > winkels open?

Hee,

ik vroeg me af of iemand weet of op 5 mei de winkels geopend zijn? (en dan bedoel ik Rotterdam, winkels als primark en new look want daar komen we voor xD)

want de vader van een vriendin werkt in R’dam en die kan ons daar afzetten. en 5 mei is de enige datum in meivakantie dat wij allemaal kunnen ivm. op vakantie gaan. :’)

google heb ik al gebruikt

haha geen idee :'D

upjeee

volgens mij is 5 mei dit jaar een officiële feestdag, dus dan neem ik aan dat de winkels gesloten zijn? ik weet niet zeker hoor.

argh damn. waarom net dit jaar 8D
achja, dan maar een andere dag buiten vakantie en gewoon treinkaartje kopen…

Staat dat niet op www.koopzondagen.net?

dankje voor site,
maar ik snap hem niet helemaal :3 aangezien de primark volgens mij niet bij het centrum hoort en new look wel ofzo?
kan iemand die het wel weet aub voor me kijken? =)
dit is van rotterdam: http://www.koopzondagen.net/koopzondag/Rotterdam.html

en dan wil ik dus weten of primark en new look open zijn. nouja, het liefst gewoon alle winkels natuurlijk xD
alvast bedankt!

Het is elk jaar BEVRIJDINGSDAG?
Volgens mij zijn er wel winkels open.

ja weet ik ben niet achtelijk :grin:
maar eens in de 5 jaar wordt het erkend als officiele ‘feestdag’ en dan kan het zijn dat winkels dicht zijn…

http://www.koopzondagen.n…tum/99_05_05-05-2010.html
:slightly_smiling_face:

dankje =D
dus als ik die pagina moet geloven zijn zowel het centrum als het alexandrium op 5 mei open?
yes.

Ja, ik werk in de stad & wij zijn 5 mei gewoon open, net als met 2e paasdag, konininnedag ed.

oke dankjullie
topic mag van mij gesloten worden!

woon zelf in een iets kleinere stad, maar ik ben gewoon tussen het bevrijdingsfestival door even wezen shoppen :stuck_out_tongue: dus ik denk het wel ja!

Eh? Wat onlogisch.

aaaaah das mooi, ik wou samen met een vriendin gaan winkelen in rotterdam, en ik heb net gezien dat het alexandrium&centrum open is.
:beer:

geen idee… maar ik vind dat ze eigenlijk dicht moeten zijn.

volgens mij sommige wel en sommige niet.
hier iniedergeval wel een paar.

hmm hier is alles dicht.
1 x in de 5 jaar…!
dus ik ben lekker vrijD:)