5 mei, wat doe jij?

Hey meiden!
Vandaag is het 5 mei, bevrijdingsdag. Ga jij wat leuks doen? Naar 1 van de bevrijdings festivals?

Ik woon in Wageningen (bij Arnhem) en dat is stad van de bevrijding, dus bij ons is het elk jaar groot feest :grinning:
er zijn verschillende optredens, zoals:

• Is Ook Schitterend
  • Band zonder banaan
  • RACOON
  • Luie Hond
  • De Sjonnies

Heel veel leuks:D

Gaan jullie nog ergens heen om bevrijding te vieren?

X Lot

Nog niet eens aan gedacht dat het vandaag was, maar ik ga niks speciaals doen…

In veel plaatsen is er ook niets te beleven.
Maar bij ons zijn ins van 13 podia opgebouwd. Je kan vanaf donderdag nergens meer normaal parkeren omdat op de parkeerplaatsen podia komen te staan.
Dus als je het hier niet weet :stuck_out_tongue:

Ooh in Leeuwarden komt geloof ik Opgezwolle >< Nah ik ga er niet heen, die bandjes klinkena llemaal niet zo interesant.

Bij ons is er:

Helemaal niks. :expressionless:

Ik ga naar Leeuwarden toe met een vriendin van mij, ik ben er net achter gekomen dat m’n soort van vriendje er ook naar toe komt zonder dat we het van elkaar wisten :stuck_out_tongue: terwijl hij in elspeet woont ( vlak bij Amersfoort ) en hij komt gewoon naar Friesland :grinning: zo gaaf :grinning: bij ons komen ook veel bands ik heb er zo’n zin in :grinning:

Uuh, ik ga eerst even de stad in oorbellen halen, daarna werken (blugh, maarja moet ook gebeuren!) & dan vanavond waarschijnlijk naar het bevrijdingsfestival en daarna uit :slightly_smiling_face:

ik ga niks bijzonder doen vandaag.
Alleen ga ik nog straks de stad ff in om een maar leuke dingen te scoren.
Voor de rest wordt het gewoon een chille Zaterdag :stuck_out_tongue:

Hee racoon komt vandaag ook hier in Zwolle :stuck_out_tongue:
Maar ik ga vanavond wel even naar het bevrijdingsfestival…

Ik ga ook niet veel bijzonders vandaag doen, vanavond wel uit. Maar dat is niet omdat het bevrijdingsdag is;)
xx

Me broertje is jarig dusja =p

kGaa helemaal niets speciaals doen eigenlijk vandaag.

Nee, helaas. Ik heb over minder dan 2 weken examens. Dus moet leren :frowning_face:

heb vandaag wedstrijd gehad :slightly_smiling_face:

Ilse de lange komt bij ons :stuck_out_tongue:

Ik heb er totaal geen zin in om naar slecht verstaan bare bandjes te luisteren. dus ik blijf gewoon lekker thuis

Nou, ik ga vandaag niks bijzonders doen omdat het bevrijdingsdag is…

Leuk! Hier is geen feest
ofzo. Maarja, m’n vader
is vandaag jarig dus daardoor
is er wel feest! Haha.

Op stap :slightly_smiling_face:

Vanavond uit en flink los :slightly_smiling_face: en morgen weer werken hoor … ;p