5 maanden Barcelona

Hallooooo,

Ik heb even 'n vraagje. In januari ga ik voor 5 maanden op stage naar het buitenland, Barcelona. Ik ga hierheen met het vliegtuig en mag bij elkaar 30 kilo meenemen. 20 koffer, 10 handbagage.
Maar ik heb totaal tótaaaal geen idee wat ik mee moet nemen. Daarbij weet ik ook niet of het in Barcelona echt koud zal zijn/worden, sneeuw?!
Weten jullie dingen die ik écht mee moet nemen en écht niet moet vergeten?

Nog nooit gevlogen of in 'n ander land geweest, op België en Duitsland na

kijk op weer.nl en verder tsja :’) weet niet

Heee wat leuk! Een vriendin van mij komt bijna terug van 4 maanden Barcelona.

Ik weet dat zij meer dan 20 kilo bij zich had, omdat ze echt veel mee moest nemen. Bedenk dat je daar ook een heleboel dingen beter nieuw kunt kopen, zoals shampoo etc. Eten en drinken ook níet meenemen!
In Barcelona sneeuwt het niet echt vaak, maar het kan wel. Neem gewoon stevige schoenen en een mediumdikke winterjas mee :slightly_smiling_face: Uh. Ik weet verder niet of je al een verblijfplek hebt en of je daar handoeken etc bij krijgt en beddengoed? Anders zou ik in ieder geval dat wel meenemen! En stijltang ofzo, als je die gebruikt. En eh. Kleding die je het meest draagt, je kunt niet alles meenemen denk ik… Maar het is in Barcelona ook echt heel leuk om te shoppen ^^
Heel veel plezier! Wat voor stage ga je doen?

Anders even googelen op de temperatuur in Barcelona? Ik zou het ook niet weten haha, denk alleen niet dat het daar echt koud zal worden. Sowieso kleding die je hier in de zomer en lente zou dragen meenemen.

Voor mijn opleiding horeca manager (: Ik ga 5 maanden in 'n hotel stage lopen, haha.

Dan kan ik 14 dagen verder kijken…
Daarom vraag ik het hier ook, omdat er vast wel mensen naar Barcelona zijn geweest.

Ik was in Barcelona in november en toen was het daar zalig! Iets frisser dan bij ons in de zomer.
Maar ik vermoed dat er wel iets van sneeuw gaat vallen nee? Gewoon minder lang en minder vaak dan hier.

Kijk hier even voor het weer in Barcelona. Het wordt in januari daar wel koud, maar lang niet zo koud als hier. Ik zou kleding meenemen alsof het een frisse lente is en dan oplopend naar lente-lente.

En ook wel Nederlandse zomer-kleren, want in mei is het daar echt wel zomers weer!

http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/vakantie-checklist-129172.0.html

Dit is wel een vakantie checklist maar ik denk dat de meeste dingen die je nodig hebt er wel op staan :wink:

Omg ga je weg :frowning_face:
Neeeee

Maar het is daar iig warmer dan hier! Sowieso een prachtige stad :’)

ik hou van barcelona, maar niet teveel meenemen want je kan daar ook gewoon kopen haha

Ook ja! Veel mooier en goedkoper!

Ik zal hier ook nog wel blijven posten hoor D:

Dingen die ik echt niet moet vergeten?

Super, dankje (:

Mij!

omg ZO jaloers, ik wil ook naar Barcelona ;c