5 jaar studie :(

sorry

Lekker perfect als je haar niet vertrouwt dan.

Je relatie is dus minder perfect als je beweert. Vertel haar dat je liever niet hebt dat ze met andere jongens danst. Verder ligt het echt bij jou: probeer wat minder jaloers te zijn. Anders gaan jullie die 5 jaar echt niet volhouden.

Het is verder niet de bedoeling dat hier jongens reageren.

Maak het uit als je haar niet wilt vertrouwen. Het klinkt namelijk niet zo perfect als je nu zelf denkt.

ooooh, illegaaaaaaal.
je mag hier niet komen :’)

En weer een zinnige bijdrage van Stormie. Geen wonder dat je al bijna aan de 60.000 zit.

Maarja, ik wilde even zeggen dat ik het topic gemeld heb en het nu dus aan de mods is, dus als je nog wilt reageren zou ik je kans grijpen haha.

Kunnen we hem niet eerst advies geven waar ie wat aan heeft en er daarna voor zorgen dat ie verbannen wordt?

Ik ben écht benieuwd naar de beginpost nu!

Zijn vriendin gaat 5 jaar studeren in Gent, maar hij is erg jaloers en heeft nu gehoord dat ze veel uitgaat en met andere jongens wil dansen.
Zijn relatie was (dacht hij!) al 2 jaar perfect.

Ik heb ‘m al gemeld na ik dat bericht postte. :’)

laughing7.

Aha dacht al dat het zoiets zou zijn… Maar dan is hij idd niet zo perfect dan hij dacht. Maar ik vind dat je als vrouw/meisje uit mag gaan als je een vriend hebt. Niet vreemd gaan en ik zou persoonlijk niet gaan dansen/zoenen met jongens maar je kunt toch ook uit gaan om het gezellig te hebben met je vriendinnen!

Vind ik ook hoor. Als dat al teveel is moet je echt aan je jaloezie/relatie gaan werken.

Je vriendin mag toch best uitgaan en plezier maken? Als jij echt problemen hebt met het feit dat zij uitgaat zonder jou, dan is er denk ik iets mis in jullie relatie.
Ik zou er met je vriendin over praten.

Zoals ook in de regels te vinden is, is het voor jongens niet toegestaan hier te posten.