Ik heb en vraagje , op 5 december is het sinterklaas dus hebben dan de kinderen (middelbare/basisschool) die dag vrij? Ik kon het nergens vinden op internet dus daarom vraag ik het aan jullie:)
En dan Sint voor niets op school laten komen?
Was jij vroeger als kind vrij op 5 december als het op een door de weekse dag plaats vond?
Mijn leerlingen gaan gewoon 's ochtends naar school en zijn 's middags vrij omdat het op woensdag valt dit jaar.
Dus er is een kans dat je gewoon naar school moet om daar Sinterklaas te vieren of om gewoon les te hebben.
Nee, volgens mij niet, want Sinterklaas wordt over het algemeen ´s avonds gevierd Ik was in ieder geval nooit vrij.
nee, op de basisschool had ik de dag erna wel altijd vrij (om met mijn nieuwe speelgoed te spelen)
Ligt aan de basisschool zelf,
meestal komt de sint op 5 december
en zijn ze de dag erna vrij of mogen ze later komen
Ik heb nooit vrij gehad
Nee, dan ben je niet vrij.
Wij waren op de basisschool altijd de dag erna vrij, zodat we met al ons speelgoed konden spelen. :’)
-
Ik heb nooit vrij gehad met Sinterklaas… Niet op de basisschool en ook niet op de middelbare school, niet op de dag zelf en ook niet op de dag erna.
Eh nee, dan is er gewoon les. Wij hebben wel 's middags vrij dacht ik, dan is er ook een sporttournooi. Maar volgens mij is er op de meeste scholen wel gewoon de hele dag les!
Nee dan ben je niet vrij, het is geen nationale feestdag.
Sommige basisscholen kiezen er we voor om de dag erna vrij te geven of later te beginnen (en of je een speelgoedje mee mag nemen)
Gewoon normaal les. Niet eens verkort lesrooster of op 6 december later mogen komen.
Op onze school hebben we op 6 december altijd de eerste twee uur vrij. Vorig jaar was daar ophef over vanuit de directie, maar de leraren hebben het de kop ingedrukt. (:
5december is niet echt een nationale feestdag, dus nee (: