5 daagse werk excursie met school

Hee,

Ik ga volgende week voor 5 dagen met school op excursie naar noord-holland ergens. En nu willen we drank meenemen alleen de school kán best streng zijn dus hebben we goede ideeën nodig. Heeft iemand nog tips hoe we dat het beste mee kunnen nemen? Ik ken de truc van het waterflesje alleen die kent de school dus ook :flushed: :flushed:

Gewoon niet meenemen. Je bent hoogstwaarschijnlijk geen 18, de school is verantwoordelijk voor jou, dus je brengt alleen maar de school in de problemen met stoer willen zijn met alcohol.

Goed idee= geen alcohol meebrengen. Het is niet stoer alleen maar dom en achterhaald. Alcohol drink je maar ergens anders.

Dit idd. Wanneer er iets gebeurd met jou omdat je de alcohol niet trekt, weten de leerkrachten ten eerste niet wat er aan de hand is omdat je het stiekem hebt gedaan, en mocht er echt iets fataals gebeuren omdat je niet meer helder bent, dan kan de school wel sluiten.

Waarom wil je in hemelsnaam drank meenemen :’) Je kunt je hele leven nog zuipen, die vijf dagen zonder kom je dan echt wel door.

Dit vind ik echt heel sneu. Je bent nog onder 18 en je kunt niet eens een WERKWEEK met school zonder drank? Waarom zou je dit mee willen nemen? Je brengt alleen maar jezelf en de school in de problemen. En waarom? Om stoer te doen?
Je hebt geen idee wat de gevolgen zijn als je erachter komen, niet meenemen.

Doet me denken aan groep 8 kamp: we mochten van school geen snoep meenemen. We verzonnen allemaal ‘smokkelmanieren’. Maar; een kind op de basisschool die met snoep betrapt wordt is niet erg, zelfs best schattig. Een kind op de middelbare school die met alcohol gesnapt wordt is een misdrijf. Ik denk niet dat je school politie zou inschakelen, maar toch. En daarbij: waarom moet je per se alcohol meenemen. Kunnen jullie het niet leuk hebben zonder? En het is een werkweek, dus ik denk dat je opdrachten etc. moet gaan maken. Wil je dat met een kater, en een slecht cijfer halen? Ik vind het een beetje onnodig en eigenlijk ook zielig.

skittles of iets dergelijks gekleurd in iets met alcohol leggen voor een nachtje of 2 nachtjes, dan kleurt datgene met alcohol rood of oranje of geel en dan lijkt het net ranja.

Bah daar dacht ik niet eens aan toen ik jouw leeftijd had. Gedraag je.

Niet meenemen
misschien lijkt.het jullie grappig en stoer maar dat is t echt niet

gevolgen kun je spijt van krijgen