4x haar geverfd en het is alleen maar erger geworden

Hii,
Ik heb een dringende vraag! Ik heb 3 dagen geleden mijn haar geverfd voor de eerste keer. Ik had donkerblond boven en mijn punten waren wat blonder, dus ik wilde een keer wat anders, ik heb gekozen voor goudblond. Alleen mijn haar werd hier heel erg rood van (dit hebben wij thuis gedaan met een pakje), toen heb ik nog een pakje asblond gekocht zodat het rode misschien weg zou gaan, maar het werd alleen maar erger! Toen ben ik toch wanhopig naar de kapper gegaan om het rood/oranje eruit te krijgen, toen hebben we het goudbruim geverfd waardoor het rood gewoon bleef! Toen ben ik weer een dag erna naar de kapper gegaan om het toch wat blonder te maken, maar ik had tijdsnood omdat ik moest werken, dus hebben ze het niet ontkleurd en er donkerblond opgezet. Het probleem is nu dat het echt donkerbruin (zowat zwart) is geworden!! :frowning_face:
Ik ben van plan om maandag weer naar de kapper te gaan om het nu echt goed te ontkleuren en er gewoon weer blond te kleuren.
Alleen dit is zo slecht voor je haar… Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, maar mijn haar deze kleur is niet wat ik ooit had verwacht toen ik een pakje kocht 3 dagen geleden…
Iemand een goede oplossing, of tips om geverfd haar nog gezond te houden?!
Dankjeweeel

Ik zou het vannacht (of vanmiddag, ligt eraan wat je vandaag doet) even lekker in de olie zetten. Als je het in huis hebt, is kokosolie heel goed voor je haar.

ik heb precies het zelfde probleem, ik verf altijd mijn haar donkerbruin maar toen dacht ik laat ik is iets leuks doen voor kerst dus ik had een paarse gloed van casting op me haar gedaan er stond dat het na 28 wassen eruit zou zijn maar het is nogsteeds paars! Ik wil nu heel graag mijn haar mijn eigen kleur ebben(dat is donkerblond) maar mijn haar was een tijdje geleden heel erg dood en town heb ik het tot mijn schouders geknipt, mijn vraag is hoe krijg ik mijn haar weer blond zonder dat mijn haar helemaal dood gaat?

Ik snap de keuzes van jouw kapper ook niet zo goed…
Als er al teveel warmte in een haarkleur zit er dan ook nog een goudtint overheen doen?
Als je al terug gaat naar diezelfde kapper, dan zou ik goed aangeven dat je niet tevreden was en een financiële vergoeding of iets dergelijks verwacht, want dit is van die kapperszaak gewoon echt niet oké.
(Hopelijk heb je al wel aangegeven dat je niet tevreden was…?)

Die laatste keer vind ik wel een beetje je eigen schuld dat het daar fout is gegaan. Jij had haast en dat moet je dan gewoon niet hebben. Ze hadden je eigenlijk weg moeten sturen toen en je terug laten komen op een moment dat je alle tijd had.

Het is enorm balen, maar ik weet niet goed wat nu het beste is

Ik zou dat ontkleuren bij de kapper niet doen! Ik ben ook eens de mist in gegaan met zelf verven, naar de kapper gegaan omdat ik het zo graag weer blond wilde, en het is helemaal kapot daaraan gegaan want de enige manier om het rood en lichter te maken is blondeer. Ik had stro en heb mijn haar uiteindelijk kort geknipt want het was voorbij redding.
Color remover kun je proberen, maar dat rode gaat inderdaad niet weg. Wel heb ik eens mijn rode haarverf eruit gehaald met color remover en daar een iets donkerdere goudblond overheen gezet. Dat is best goed uitgepakt. Maar dat is misschien ook maar net geluk hebben.

Ook heb ik eens een lichtbruine kleur over mijn haar gedaan die donkerder (bijna zwart dus) uitviel, maar dat werd na verloop van tijd lichter. Ik zou het even aankijken hoe de kleur die er nu inzit zich ontwikkelt, misschien wordt het nog lichter na een aantal wasbeurten. In de tussentijd goed je haar verzorgen en dan kun je altijd nog naar de kapper.