4VWO naar 5 HAVO

Hey jongenss…
ik heb me een beetje overwerkt voor school de laatste tijd en heb besloten over te stappen van 4 VWO naar 5 HAVO… bijna alle cijfers die ik nu haal ( en daar het gemiddelde van) tellen als de pta cijfers van 4 HAVO… mijn cijfers worden echter wel een beetje opgekrikt omdat ik dus een stapje terug ga… weet iemand wat de norm is, op school wisten ze het niet precies maar dachten ze een paar tienden per vak er bij op… weet iemand dit toevallig??
en de vakken zoals Maatschappijleer, en ANW sluit ik dit jaar af worden deze cijfers dan ook wat verhoogd, zo ja hoeveel dan ongeveer?
IEMAND ERVARING :wink::face_with_raised_eyebrow:?

ja haha, school heeft weinig met seks te maken?

maar zover ik weet mag je toch helemaal niet van 4vwo naar 5 havo? Dan moet je toch eerst 4 havo doen?..

Ik denk dat je dat beter op school kan vragen, want dit soort dingen verschillen heel erg per school.
Bij de ene school mag je niet eens van vwo 4 naar havo 5 en bij de ander mag dat wel.
ANW heb je niet op havo, dus daar zal niks aan opgekrikt worden.

Dit heeft niks met seks te maken, maar volgens mij moet je eerst 4HAVO doen

Geen idee, bij ons op school mag dit niet. Gewoon op school vragen dus.

Als het goed is kan dit niet. Je zult dan eerst 4 havo over moeten doen en dan pas naar 5 havo.

Bij ons op school kon dit wel hoor. Een vriendin van mij heeft dit ook gedaan!

Ik verplaats dit naar School!

Hmm, bij ons moet je eerst opnieuw Havo 4 doen als je van 5 VWO terugvalt…

Het kan wel, maar dan moet je nu wel gelijk overstappen naar 4 havo en daar alles van inhalen…

Volgens mij kan dit inderdaad niet, alleen als je een uitzonderlijk geval bent. Dus dan moet je eerst nog 4HAVO doen.