4SALE

Heey!
Ik zit in een band genaamd 4SALE (:
We bestaan nog niet zo lang, en hebben binnenkort ons eerste optreden.
We gaan daar optreden met ons eigen nummer, 1 van de 2.
die heet; On my beat of life
nu wilde ik jullie vragen, of jullie het nummer eens zouden willen luisteren en vertellen wat jullie er van vinden (:
Het intro is wel lang bij de opname, maar tijdens het optreden word dat ingekort.
We hebben het nog niet opnieuw opgenomen vandaar dat het nog zo lang is haha. ;$
de site is:
http://www.4sale-music.nl

als je op de site komt staat er links in t midden een mp3-speler.
daar staan 2 liedjes op; on my beat of life & i can stand.
ga eens kijken als je zin hebt en vertel wat je er van vind :grin:
alvast thanks! (:

ps. de opname kwaliteit is niet zo goed. ( tis niet opgenomen in een studio )

Bij mij staat het linksbovnin
en ik kan alleen i can’t stand luisteren
vind het af n toe ietsjes vals gaan. zo maar 1 ot 2 tellen.
vind het ook nogal zeurderig ovrkomen met je stem zo.
ook de je stem overheerst de muziek soms heel erg.
maarja das mijn mening.

Mooie site! Het intro duurt inderdaad wat lang maar vind het opzich wel vet, en ik vind het daarnaast een goed nummer :slightly_smiling_face: alleen een beetje slechte kwaliteit qua geluid.

xx

de geluidsopname is idd niet zo goed.
komt omdat het niet in een echte studio opgenomen was.
gewoon thuis bij een vriend met wat opnameapparatuur.
ook niet het beste van het beste haha.

On my beat of life;
Ik vind de intro heel leuk, opzich wel lang, maar dat vind ik juist leuk bij bands. De manier hoe je met zingen verschilt van toon vind ik goed, alleen heel soms als je te laag gaat komt het idd een beetje zeurderig over… als je dat iets veranderd zou ik het helemaal goed vinden :slightly_smiling_face:
Het zou zeker een liedje zijn dat ik (eigelijk nu ook al) zou willen downloaden!

I can’t stand;
Vergeleken met die hierboven vind ik hem iets minder, te tekst vind ik niet echt spannend en de manier waarop het gezongen word ook niet zo.
-------
Ik heb hem nog een keer kritisch geluisterd en ik vind het eerste stuk heel goed, alleen het is echt de rest dat ik niet zo spannend vind

Ik heb misschien nog wel een idee, maar dat moeten jullie zelf weten natuurlijk.
Maar zet ze op Youtube, daar krijg je vast nog meer reacties en misschien dat als jullie ontdekt worden dat je in een echte studio kan opnemen en misschien wel verkopen?

Of ik draai gewoon een beetje door, óf er is gewoon een kans dat dat kan.

Ik vind het heel leuke muziek ! Niet helemaal goed natuurlijk maar jullie hebben zeker wel talent :slightly_smiling_face: