4de keer examen auto

Ik moet het even kwijt!!!
Ik heb dadelijk voor de 4e keer theorie examen voor auto en ik KAN het gewoon niet. Heb heel dat boek doorgelezen net en al zeker 10 examens gemaakt en nog geen een heb ik er gehaald.
Ik word HE-LE-MAAL GEK!

Succes :slightly_smiling_face:

maar is dat een reden om een heel topic te openen?

Ach joh, ik heb het ook pas de 4e keer gehaald en een klasgenootje van mij de 7e keer pas. Komt uiteindelijk wel goed.
Good luck!

Gewoon extra goed leren, en succes!

Zonde van het geld… had je heel wat benzine voor kunnen kopen xD
Tja, goed leren en logisch nadenken x’] dan moet het goed komen lijkt mij, succes!

Nog beter je best doen.

gewoon leren, goed nadenken en niet teveel stressen!
uiteindelijk als je langer/vaker lest snap je de “uitwerking van de vragen”,
en kun je gemakkelijker door de toets heen komen!
succes meid!

titel duidelijk en niet in hoofdletters aub

Logisch nadenken en sowieso nadenken voor je iets invult lijkt me, en als je oefenexamens fout doen kijk naar de uitwerkingen, waarom je het fout doet en lees dat stuk theorie dan meerdere keren door.

Het belangrijkste aan theorie leren, is leren van je fouten.
Je kunt wel 10x examens maken en die niet halen, maar als je niet terug kijkt naar wat er nou precies fout is en wat het dan wel moet zijn, zul je het nooit leren.

En onthoud dat deze theorie eigenlijk een soort algemene kennis is! Tuurlijk zijn er van die rot vragen als ‘Hoe ver mag dit uitsteken?’ enzo, maar dingen als voorrang verlenen en borden lezen moet je gewoon echt weten zodra je in de auto stapt.

Je kan het echt wel, maar kijk dus goed naar wat ze precies vragen en als je een fout maakt waarom het fout is.