40 dagentijd.

oow jahh dat ^^
ghehe xD zo heet dat duss xD

Het leek me wel een keer iets om te doen, en nu ik alleen woon gaat dat natuurlijk veel beter. Maar ik bedacht het me pas de dinsdag voor aswoensdag, dus ik had geen tijd om me er op voor te bereiden e.d., dus misschien volgend jaar!
voor de mensen die wel meedoen, succes!

Ik doe er ook aan mee, samen met 2 vriendinnen.
Nou ja, één vriendin heeft het al opgegeven (ze woont ergens anders, maar zij doet met haar hele gezin). Mijn familie is katholiek, maar doen er verder niet aan. Ik eet eigenlijk wel gewoon vlees (ik weet dat dat niet mag :expressionless:, maar ik denk dat mn ouders dat niet zo’n goed idee vinden).
Mijn andere vriendin, die gewoon bij me in de klas zit, komt niet uit een gelovig gezin, maar ze heeft haar moeder mee zien te trekken :stuck_out_tongue:

Maar vasten houdt eigenlijk voor mij in: geen koek/snoep/lekkere toetjes, je weet wel :slightly_smiling_face: Die dinsdag kwam ik erachter dat het de volgende dag was (ik had het aan mn vriendin beloofd), maar ik had nooit gedacht dat ik zo lang geen koek/snoep heb kunnen eten. Anders at ik er echt veelste veel van! Ik voel me er vooral heel goed over, dat ik de verleiding kan weerstaan, want mn broertje pest me er nog al mee (a)