40 cent shampoo !

ik had ooit een programma gezien, waarin getest werd of iemand zou merken dat haar haar was gewassen met 40 cent shampoo van de AH. Ze was dus bij de kapper en er werden twee verschillende shampoo’s gebruikt, een wat duurdere en de 40 cent shampoo.
Resultaat: mevrouw vond 40 cent shampoo beter.

Dus ik ben gister naar de Appie gegaan en heb het ook gekocht, vandaag ermee gewassen en echt i’m not kidding mijn haar is zo ontzettend zacht en het glanst (:
Ik gebruikte hiervoor een tijdje Guhl maar dat ruineerde m’n haar gewoon.

ps. dit is niet bedoeld als reclame of iets maar ik gaf gewoon een tip (:

hahaha vet ! Maar zitten daar niet juist heel veel siliconen in dan? Om het een zo mooi mogelijk effect te geven?

wat grappig :stuck_out_tongue_winking_eye: ik ben momenteel op zoek naar een SLS vrije shampoo

Ik denk juist dat dat in de dure shampoo’s zit

Zou je het misschien willen checken? Lijkt me wel vet om dan een keer silicoon vrije shampoo te proberen, want heel veel mensen zijn daar zo positief over. En voor dat geld wil ik het wel proberen :stuck_out_tongue:

Ja ook voor mij aub :slightly_smiling_face:

ik typ wel gewoon alle ingredienten:

Aqua,
Sodium Laureth Sulfate,
Sodium Chloride,
Citric Acid,
Cocamidopropyl Betaine
PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate
Parfum
PEG-7 Glyceryl Cocoate
Glycol Distearate
Polyquaternium -7
Panthenol
Tetrasodium EDTA
Cocamide MEA
Laureth -10
Methylisothiazolinone
CI 19140

Hoop dat je er wat mee kunt (;
Let me know als het goed/slecht is

Er is maar 1 silliconensoort in. Dat is wel fijn. Alleen er zitten een aantal stoffen die een contactallergie/irritatie kunnen veroorzaken (zoals Tetrasodium EDTA,Cocamidopropyl Betaine,PEG-7 Glyceryl Cocoate…,) Maar dat zl wel vaker met een shampoo zijn :stuck_out_tongue:

Ooh grappig! Ga ik ook maar uitproberen dan, want andrelon werkt bij mij gewoon niet :’).

Haha leuk! Wij hebben thuis heel vaak dure shampoos enzo, maar een shampoo waar we echt heel erg tevreden mee zijn is die van de Hema, 1 euro. Hij is echt veel beter dan al die dure en hij ruikt heerlijk! :slightly_smiling_face:

Nee toch? Want als je 't op “Methylisothiazolinone” hebt, dat is volgens mij geen silicone maar een bewaarmiddel ^^

super ! Dankje :slightly_smiling_face:

(ps: gebruik je ook conditioner? Ik krijg mn haar anders nooit uit de klitten. Zo ja, is er dan ook een 40 cent conditioner? )

Oh, klopt. Ik lees net dat het vaak verward wordt door de -one. Haha ik ben een beetje moe. Maar je hebt gelijk :wink:

haha helaas niet nee, ja ik gebruik wel gewoon conditioner anders gaat het bij mij ook niet uit de klitten !

Hopelijk komt er ooit eens een 40 cent conditioner (;

Wij hadden hem ooit is gekregen ofzo van iemand;p vind hem nog best wel fijn.

Weet iemand silicone vrije conditioner? Of brabbel ik nu maar wat onmogelijks haha heb hier zó geen verstand van

Inderdaad, ik heb echt alles soorten shampoo’s gebruikt van 20 euro tot 40 cent en juist die goedkoopste werken het beste

De Kruidvat heeft ook wel goeie en goedkope conditioner!

(hahaha mijn eigen foto, kwam ik tegen toen ik een plaatje zocht op Google xD)

http://2.bp.blogspot.com/-lsyO8_xsZqY/TmeRwqpxS1I/AAAAAAAAAEo/Dl6WeTyiSvA/s1600/IMG_2653.jpg

Ik heb het even opgezocht en als je echt goede conditioner wilt zou ik even bij de Tuinen langsgaan, want daar is het (als het goed is) 100% natuurlijk

Jaaa bij de Tuinen de “Yes to Tomatoes”-lijn. De andere heeft geloof ik wel cones erin zitten maar Tomatoes niet. Maar is wel heel erg duur, 6 euro voor 500ml ofzoiets. Maar het ruikt FANTASTISCH!