4 topics raar of te veel?

hallo, ik ben net nieuw en zit vol met vragen omdat ik altijd onzeker ben over van alles en nog wat.
Ik dacht dus, begin maar meteen topics te starten en heb nu dus (met deze erbij) 5 topics.
Nou begon er net iemand tegen mij :
Ik erger me aan je je hebt nu al 4 topics en bent net nieuw en je topic gaat nergens over.
Kan iemand me een beetje uitleggen wat dan normaal is hoeveel topics en waarover bijvoorbeeld? ik wil niet dat dalijk heel girlscene zich ergert aan mij, maar geen topics plaatsen heb ik ook niks aan ?

Dit noem ik nog eens een onzinnig topic.

De meeste topics bestaan al of je kunt je vraag in een ander topic stellen.

daarom vraag ik het dus, nu krijg ik weer commentaar op mijn topic maar ik snap gewoon nog niet zoveel van girlscene en heb dus uitleg nodig $

dat is meestal zo, mensen ergeren zich vaak aan mensn die veel en snel achter elkaar nieuwe topics maken, of omdat er al zat topics bestaan daarover. Je moet je niet zoveel aantrekken van bitchreacties, dat hoort nou eenmaal bij girlscene niet te veel aantrekken dus. Welkom btw (:

Inderdaad. Maar toch welkom ! :slightly_smiling_face:

Oké, ik leg het wel even uit. Voor de meeste dingen zijn algemene topics. Zoals je vraag waar je een broek kunt kopen. Dit kun je in het ‘ik zoek topic’ plaatsen.
Kijk eerst even het forum rond om te zien of er al topics zijn waar jij je vraag kunt stellen.
Als jij een nieuw topic wilt openen, kun je het best even op google zoeken *onderwerp* + girlscene om te zien of het al bestaat. Topics die al bestaan worden namelijk gesloten.

Zolang al jouw vragen nuttig en nog niet eerder gesteld zijn, lijkt het me geen probleem. Je kunt kijken of er al gelijksoortige topics zijn door te zoeken met *zoekwoord*+ Girlscene op Google.

oke bedankt ! aan dit soort reacties heb ik tenminste iets hahah :slightly_smiling_face:
maar wat is nou eigenlijk normaal hoeveel topics je ongeveer hebt ? $

Er is niets normaal of abnormaal. Er zijn mensen die nog nooit topics hebben geopend, er zijn mensen die veel topics hebben geopend.
Zo lang dit topic nog niet bestaat of de vraag niet in een ander topic gesteld kan worden, is het geen probleem. (:

^Ik heb nog nooit een topic aangemaakt:’)

Gewoon niet meerdere topics op een dag. Ik heb nog nooit een topic geopend (of ja 1 voor fotografie), omdat je bij de meeste wel terecht kunt. Probeer dus te zoeken naar algemene topics. Grote irritaties zijn er bijvoorbeeld bij vragen over de pil. Er is een algemeen topic, maar niet iedereen maakt er gebruik van. Dat is vervelend, en zo wordt het forum onoverzichtelijk.
Probeer dus het te houden bij zo min mogelijk topics.

Je moet je niet teveel aantrekken van die bitcherige reacties. Dat heb je nu eenmaal op een meidenforum. Maar welkom :slightly_smiling_face:

dankjeee! is het trouwens normaal om gewoon op random topics te reageren? hahaha ben nu maar een beetje op andere mensen aan het reageren :slightly_smiling_face:

Daarvoor zijn topics toch? :stuck_out_tongue:
Dat mensen erop kunnen reageren. Maar haal het liefst geen topics van jaren geleden naar boven waar ook al tijden niet op gereageerd is. Dat levert weer geïrriteerde reacties op.

ik ben blij dat jullie me echt kunnen helpen ! dankjewel

Eigenlijk wat hierboven al is gezegd. Als je een topic opent, kijk dan eerst of er iets van een algemeen topic zou kunnen bestaan. (Als je een topic wilt openen over One Direction, kijk dan eerst via google (Girlscene + One Direction of er al een topic over is). Als je niets kan vinden, dan kun je een topic openen.
Er is niet echt een normaal aantal, als het allemaal zinnige topics zijn, dan maakt het niet uit.

oke bedankt! wat mijn betreft mag hier wel een slotje op nu :slightly_smiling_face:

^Om je nog wat te vertellen: Slotjes komen er niet vanzelf op, dan moet je even op het blauwe mapje naast de topic titel klikken, en dan even invullen wat er moet gebeuren.

Maar nu een slotje.