4 miskopen

Hee everybody!

Mijn kast ligt echt helemaal vol met miskopen…
Als ik in de winkel sta ben ik helemaal enthousiast en als ik thuis kom nog steeds,
maar de dagen daarna besef ik dat het flut is.
De helft breng ik dan ook weer terug --’’

Maarr. Aangezien er dit forum is (mix & match met miskopen) hoef ik dat ook niet meer te doen! :wink:

miskopen van afgelopen 2 maanden:
[fgcolor=#CCFF00]groen/geel neonkleurig hempje[/fgcolor] (veel te groot), [fgcolor=#4F4F4F]lang (lelijkkleurend)grijs vest,[/fgcolor] [fgcolor=#4F4F4F]grijze blazer (met teee grote schoudervulling ;s)[/fgcolor] en [fgcolor=#00035E]spijkerbroek die niet mooi zit.[/fgcolor]

als jullie leuke ideeën hebben dan zijn deze van harte WELKOM! :grinning:
xxx

Zullen wij foto’s mogen zien? Dan wordt het makkelijker om er combinaties bij te verzinnen.

1. oversized is in deze lente (: tug de voorkant in je shortje (niet de achterkant) en voila
  2. Gewoon jeans eronder?
  3. Grijze blazers zijn toch leuk? ;o en ander proberen de schoudervullingen eruit te halen?
  4. Gewoon niet dragen.

dankje!
uno problemo… die schoudervullingen kunnen er niet uit.
echt stoooooom…
volgens mij zit ook 1 van die 2 schoudervullingen verkeerd om ;s
daarom was hij waarschijnlijk in de uitverkoop.
nog niet voor een klein prijsje hoor! afzetters … :frowning_face:

ik ben nu niet thuis, maar bij mijn opa en oma , dus nee sorry (:

Ik heb dat ook eens gehad, heb het heel netjes opengeknipt op de naad en toen de vulling eruit gehaald en weer dichtgenaait (:

groen/geel neonkleurig hempje (veel te groot) ====> onder een jeans-short!

broek afknippen!!

Ik kan die gelige letters niet lezen… Wat staat daar?

groen/geel neonkleurig hempje

je kon trouwens ook de tekst kopieeren :grin:

Groen gele hemdje met shorts, de grijze blazer misschien met kant,
en die lelijke sluitende broek gewoon een lange top over dragen dan zie je alleen de pijpen

een grijs vest kan je leuk combineren met een spijkershortje en een topje met bijv. simpele streepjes eronder! , en wat betreft het topje; neon is erg in ! en oversized ook, koop er gewoon een simpel zwarte rokje bij , van h&m. Topje in het rokje en klaaaar !

Je kunt je miskopen ook altijd verkopen in het forum ‘Verkoop’ hier op de site.

1, dat gele neon shirtje kun je goed combineren met een kort licht spijkershort. (doe de voorkant van je shirt in je short.)
2, dat grijze vest… mjaa. als je hem niet mooi vind ga je hem toch niet dragen.
3, haal de schoudervullingen er weer uit en naai hem weer dicht. misschien past hij dan ook wel bij dat neon shirt met die short :wink:
4, knijp de jeans kort en dan krijg je een gerafelde onderkant. dat is in :wink:

k hoop dat je hier iets aan hebt ;$