4 jaar verschil

Hoi meiden,

ik ben nu 15 jaar en nu heb ik sinds gisteren een erg leuke jongen ontmoet op whisper, we konden het erg goed samen vinden en het was erg gezellig om te praten. maar nu komt het hij is 19 en ik 15 is dat een groot verschil tussen leeftijd ? ook voor als ik een relatie later met hem krijg ?

Nee niet echt

Ik vind het wel kunnen.

Wat is Whisper?

dankje voor de reacties, whishper is een app waarop je je geheimen deelt of je gevoelens met andere mensen en zo kom je in gesprek

Wow, jij denkt wel erg snel aan een relatie…
Weet wel dat hij misschien al verder is dan jou met bepaalde dingen.
Het zou wel kunnen het verschil.

Ik denk dat 15 en 19 juist wel een groot verschil is. Als je 15 bent, ben je pas net een beetje in de puberteit aan het raken, en pas net aan de middelbare school begonnen. Terwijl iemand van 19 al ver aan het eind van de puberteit zit en al bezig is met een vervolgstudie, op kamers gaan, et cetera. Het is gewoon een totaal andere levensfase.

Maargoed, dat ben ik. Stel je zou 18 en 22 zijn is dat verschil veel minder extreem, al klinkt dat misschien gek. Maar dan zit je gewoon veel meer in dezelfde fase en ben je veel meer met dezelfde dingen bezig.

Nu is het misschien een groot verschil (school enzo) maar later als jullie rond de 30 zijn valt het mee

Leeftijd is maar een getal roep ik altijd. En je kunt ook best een relatie opbouwen als het goed klikt en je verliefd bent. Al ben ik wel sceptisch: ik vraag me vaak af wat een jongen van 19 in een meisje van 15 ziet? liggen jullie interesses wel op 1 lijn is het niet nu is het wel over een jaar of 2?

Mag in het leeftijdsverschil topic