Zoals de titel al zeg heb ik nu voor 4 jaar een vriend. We zijn nu ookal zo ver dat het geen verkering is, maar een relatie. We hebben echt al super veel samen mee gemaakt en moeten doorstaan.
1 van onze beste vrienden heeft (bijna) 2 jaar geleden zelfmoord gepleegd en hij was de vriend van mijn schoonzusje. Dus zowel ik, mijn vriend en mijn schoonouders hebben 2 hele zware jaren achter de rug.
Nu ben ik wel echt op het punt gekomen dat ik graag met mijn vriend wil samen wonen. We worden dit jaar beide 20 en moeten ons zelfs nog inschrijven bij woonzicht om eventueel maar in aanmerking te komen voor een huur woning.
Alleen iedere keer als ik er over begin dan is er wel wat om ons niet in te schrijven of hij begint er ineens over dat we geen hypotheek kunnen betalen. Terwijl ik daar nooit over begonnen ben.
Nu heeft hij pas een auto ongeluk gehad, gelukkig niks ergs ook niet met zijn auto. Ja schade van 1200, maar dat valt verder wel mee. Het kan allemaal erger. Nu was ik woendag met hem aan het praten erover. Nu wil hij een auto van 8000 euro gaan kopen en een motor! Dus ik begon weer over samenwonen en dat ookal gaan we huren, je moet zoveel dingen aanschaffen voor in het huis. Hij denk dat je bij een huur woning verder niks meer hoeft te kopen en alles wat je moet kopen is maar 150 euro in totaal!
Ook neemt hij een collega van hem als voorbeeld, die verdient natuurlijk het dubbele als het niet het drie dubbele is van mijn vriend. Zijn collega heeft namelijk een nieuwe auto en motor en huis kunnen kopen.
Toen ik uit eindelijk naar zijn bsn nummer vroeg om ons te kunnen inschrijven bij de woningbouw flipte hij helemaal. Hij wist ineens niet wat dat was en daar hadden we geen geld voor (kost eenmalig 30 euro) en ik moest het allemaal maar uitzoeken.
Nu is hij dus zo boos op mij dat hij het wil uitmaken en alleen nog maar kan schelden tegen mij. Ik wil gewoon dat alles goed komt en weet echt niet wat ik moet doen!
Sorry voor t lange en waarschijnlijk niet helemaal logisch en vol spelfouten verhaal, kan iemand mij plz helpen. Ik hou echt super veel van hem en wil niet dat het uit gaat.