4 healthy/beauty weken!

Oee, ik ga die nagelcreme ook halen!
Maar kun je dat wel blijven smeren ookal heb je nagellak op?
En dan gewoon 1x per dag neem ik aan?

Hee :grinning:

Ik doe ook mee!
Ik ben niet echt dik maar ik moet even een halve kilo terug om een goed bmi te hebben, dan zit ik net op 20 (14, 160, 50 kg wil ik naar toe)
en jaa gwoon ook goed verzorgen, eindelijk eens sparen voor die fotocamera en misschien ook een abbonnement voor de sportschool. (ook al zit me hele week al vol) En ik moet ook eens die nagelcreme halen!

xx

hehe ik word er best wel gemotiveerd van dat er zoveel meiden al mee doen ^^ ben ik tenminste niet alleen!!

goed haarmasker in je haar van andrelon bijvoorbeeld!!dat helpt bij mij altijd als mn haar droog is geworden.
verder doe ik heel veel Zumba,dansen en hardlopen en daarbij werk je en aan je conditie en minder vet meer spieren!
mja goede voornemens!!

Oh ik wil ook meedoen!
Vanaf morgen ga ik minder snoep/koekjes etc. eten en 2 á 3 appels per week. Ik wil een beetje ‘afvallen’ ookal ben ik helemaal niet dik, soms voel ik me dik en dat wil ik niet xD Elke keer als ik een koekje of iets in die richting op heb denk ik; ‘hoo dat was helemaal niet nodig, blijf af!’ xD Hebben jullie dat ook wel eens? En beter me best doen op school [telt dat ook? xD]
Succes meiden! :grinning:

haha tuurlijk. alle goede voornemens zijn welkom :wink: en mja ik heb het ook wel eens dat ik op het punt sta om naar een koekje te grijpen en dan denk van “nooo niet doen dat heb je niet nodig en je hebt niet eens honger ofzo” maar meestal eet ik het dan toch op :3 (bad me)

ik ga ook meedoen, en dit zijn mijn voornemens:

• minder energy drank
  • minder snoep/chips/vette dingen
  • meer bewegen
  • meer fruit/gezond eten

gaat nog een heeele opgave voor me worden! want ik ben helemaal verslaafd aan energydrank, en als ik uit school kom of als ik me verveel ga ik snoepen :stuck_out_tongue:

oef gisteren (hoewel ik pas om half 3 thuis was *geeuw*) toch nog netjes mn makeup eraf gehaald en nachtcrème gesmeerd ^^ wel nog steeds hamburgers en een zak chips gegeten maarja, toch al een ding dat lukt :stuck_out_tongue:

de enigste tip die ik voor je heb is: Hou je er écht aan, niet af en toe snoepen of ongezond eten want dan verval je zo weer in je oude ritme. Als je echt heel streng voor jezelf bent dan moet dat detoxen zeker gaan lukken!

sorry hoor. maar juist omdát je zo moet blokken. is dit absoluut geen verstandige tijd om juist NU met ‘4 opschoon weken voor je lichaam’ te beginnen. absolute afrader! doe dat maar lekker na 3 jun. dan zit je ook nog 4 weken thuis totdat je de uitslag hebt is mijn tip! in die 4 weken tijdens je examen heb je veel energie nodig (géééén detox behandelingen etc!!! je valt flauw tijdens je examen) eet gewoon wel gezond, energierijk voedsel (pasta’s/rijst etc) om je goed te kunnen concentreren en ga op tijd naar bed. je kunt natuurlijk tussendoor wel een haarmasker doen of lekker in de zon gaan liggen om bij te kleuren/scrubjes etc. maar dieëten zou ik afraden:ja:

dat ga ik doen iig:D en na de examens heb ik nog een maand voor ik op vakantie ga, en dán ga ik idd beginnen met paar kilootjes kwijt proberen te raken etc:)
Succes iig alvast met de examens! :relieved:

ja hallo ik ga mezelf niet uithongeren… ik blijf wel gewoon eten enzo maar ik ga gewoon proberen meer fruit ipv snoep te eten en minder fastfood en meer “gezonde” maaltijden (lees: groenten, vlees, aardappelen). ik heb ook savonds altijd nog wat ontspanningstijd en die ga ik deels gebruiken om bodylotion te smeren etc. maar thanks voor de bezorgdheid en jij ook succes met je examens! :wink:

Ja, dat kan gewoon :wink:
en je moet t opsmeren als je gaat slapen, dan trekt t goed in :slightly_smiling_face:

gatsie, heb de nagelcrème maandag gehaald en nu zijn mn nagelriemen helemaal uitgedroogd! geen idee of ik iets fout doe (ik smeer hem gwn 1 keer per dag) maar als hij dit effect heeft ga ik hem niet blijven smeren!

by my werktie echt ge-wel-dig.

staat zegmaar op de voorkant;

kruidvat
nagelcreme
laurier
creme pour ongles
laurier
voor alle huidtypen

bladiebla.??

jep die heb ik…