4 Engelse Mijl Zwolle! Wie doet er mee?

Hey!
Op 8 juni is de Halve Marathon en 4 Engelse Mijl in Zwolle. Dit is een hardloopevenement. Het gaat niet echt om de tijd, tenminste dat vind ik, maar meer om de gezelligheid en gewoon het gevoel! Ik doe dan mee aan de 4EM en die is 6,4 kilometer en gaat door de binnenstad. Er doen echt altijd heel veel mensen aan mee, dus ik dacht: zijn hier meer mensen die mee doen? Zo ja, lijkt het me leuk om elkaar te helpen, stimuleren, tips ofzo.

Ik snap trouwens wel dat dit misschien een topic is dat misschien een te klein publiek aantrekt, dus als het nodig is mogen jullie dit topic wel verwijderen hoor!

Het kwam alleen in me op! Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen en loop nu meestal minstens 2 keer per week 6,5 kilometer… Ik zie het als een soort ‘nieuw’ begin. Ben dan ongeveer precies een jaar bezig met afvallen en nu 15 kilometer kwijt. Vroeger zei ik altijd ‘Ach, dat kan ik gewoon niet’ maar nu ga ik het tegendeel bewijzen!

Nog meer? :upside_down_face:

Haha, ik denk dat je bedoelt 15 kilo kwijt! Super goed van je, daar mag je zeker trots op zijn! Zwolle is veeeeeeeeeer uit mijn buurt, dus dat gaat hem niet worden. Ik weet zeker dat je hem in een pracht tijd gaat lopen, veel succes met trainen! :slightly_smiling_face:

Hahahaha oeps! :’) ja kilo!
Bedankt! Ja, ik denk eigenlijk dat voor de meeste mensen Zwolle niet in de buurt ligt… Dankje! (:

Het is een beetje ver weg… Maar ik ga 9 juni aan de ladiesrun Rotterdam meedoen! :grinning: Succes!!

Jij ook!

^ Ja, inschrijven en zo’n chip erbij ofzo die je tijd bijhoudt kost samen 20 euro!