Even in het kort opgesomt…
- Eerste week (na de stopweek) 2 pillen geslikt, waarna 4 pillen vergeten, waarvan één pil ingehaald.
- Geslachtsgemeenschap (zonder condoom) gehad in die eerste week, vóór ik de pillen vergat (de dag erna vergat ik de eerste, de eerstvolgende dagen vergat ik de rest).
-
14 dagen aan het menstrueren. (Ik ben normaal max. 4 dagen ongesteld). Ongesteldheid gaat door wanneer ik weer begon met de pil. Ben nu nog altijd ongesteld.
- Geen buikkrampen aan het begin van de menstruatie (ik heb altijd de eerste 2 dagen last van buikkrampen).
- De menstruatie ziet er niet normaal uit. Ziet meer bruin en is een veel dikkere substantie dan normaal.
- Strip loopt over een paar dagen af, waarna wéér een stopweek zou moeten volgen, maar ik slik altijd 2 maanden, dan een stopweek, dan weer 2 maanden etc. op doktersadvies i.v.m. hevige buikkrampen.
Wat zou die rare menstruatie zijn die ná mijn laatste menstruatie die al een paar dagen eerder eindigde?
Ik vind het namelijk erg vreemd dat hierbij geen buikkrampen aan te pas kwamen, geen echt menstruatie verlies bij kwma kijken maar een of andere rare dikkere substantie? Die meer bruin dan rood zag/ziet.
Is de kans groot op een zwangerschap? Daar zou ik erg bang voor zijn, ik durf om die reden ook geen test te kopen, alhoewel me dat wel zekerheid geeft…
Whattodo?..
Ik heb btw nog niet met mijn huisarts gesproken of ook maar met mijn vriend. Mijn vriend denkt dat er niets aan de hand is.