4 dagen de pil vergeten

Even in het kort opgesomt…

• Eerste week (na de stopweek) 2 pillen geslikt, waarna 4 pillen vergeten, waarvan één pil ingehaald.
  • Geslachtsgemeenschap (zonder condoom) gehad in die eerste week, vóór ik de pillen vergat (de dag erna vergat ik de eerste, de eerstvolgende dagen vergat ik de rest).
  • 14 dagen aan het menstrueren. (Ik ben normaal max. 4 dagen ongesteld). Ongesteldheid gaat door wanneer ik weer begon met de pil. Ben nu nog altijd ongesteld.

• Geen buikkrampen aan het begin van de menstruatie (ik heb altijd de eerste 2 dagen last van buikkrampen).
  • De menstruatie ziet er niet normaal uit. Ziet meer bruin en is een veel dikkere substantie dan normaal.
  • Strip loopt over een paar dagen af, waarna wéér een stopweek zou moeten volgen, maar ik slik altijd 2 maanden, dan een stopweek, dan weer 2 maanden etc. op doktersadvies i.v.m. hevige buikkrampen.

Wat zou die rare menstruatie zijn die ná mijn laatste menstruatie die al een paar dagen eerder eindigde?
Ik vind het namelijk erg vreemd dat hierbij geen buikkrampen aan te pas kwamen, geen echt menstruatie verlies bij kwma kijken maar een of andere rare dikkere substantie? Die meer bruin dan rood zag/ziet.

Is de kans groot op een zwangerschap? Daar zou ik erg bang voor zijn, ik durf om die reden ook geen test te kopen, alhoewel me dat wel zekerheid geeft…

Whattodo?..

Ik heb btw nog niet met mijn huisarts gesproken of ook maar met mijn vriend. Mijn vriend denkt dat er niets aan de hand is.

Morgen maar even langs de drogist. Ben wel blij dat mijn salaris is gekomen vandaag. Meteen testje kopen en misschien ook maar even bespreekbaar maken… Dan maar verder zien welke eventuele stappen zullen volgen…

Al denk ik dat mijn vriend het niet eens zo heel erg zou vinden als ik zwanger zou zijn… We willen graag kindjes, hij is ook al 31. Alleen we willen toch nog wel even wachten tot we zelf stabiel zijn. (Huis, werk, etc.)

Vind die menstruatie van de afgelopen weken wel erg vreemd… Kan er ook niet echt iets over vinden op Google. Daar spreken ze alleen maar van een normale menstruatie bij het langdurig vergeten van de pil.

Hoe oud ben je als ik vragen mag? Haha

Hoe oud ben je als ik vragen mag? Haha

^lang leve de profielen.

@EMMABx: 20 :slightly_smiling_face: in sept. 21

@TrainStation: Op sommige profielen klopt de leeftijd niet, dus is het niet zo’n heel gekke vraag :slightly_smiling_face:

@psychoROSE

klopt, maar bij jou op je profiel staat het er nog bij genoemd in de beschrijving. En ik snap ook niet heel erg wat het voor invloed kan hebben op je vraag door te weten hoe oud je bent. Maar goed :'D.

Ik zou eigelijk niet weten wat dat bruine spul is, alhoewel ik zelf ook tijdens mijn stopweek nooit écht ongesteld ben zoals ik dat was vóór de pil, het is minder en bruiniger bloed. Ik zou als ik jou was toch maar even een test doen, dan weet je het zeker. En het is maar 8 euro, beter dat dan geen zekerheid. :slightly_smiling_face:

Hoe komt het trouwens dat je 4 pillen vergeet?

ik denk niet dat je zwanger bent, aangezien je ongesteld bent geworden. dat bloedverlies achtig iets wat je anders nooit hebt kan idd komen doordat je 4 pillen vergeten bent.
maar toch zou ik een test doen voor de zekerheid!

bij het kruidvat kan je 2 testen kopen voor 5 euro !

Ik vergeet hem ook wel eens en ik heb vaak als ik een vergeet al dat het begint.
Het blijft bij mij dan ook net zolang ‘bloeden’ totdat ik weer stop met de pil en weer een ‘normale’ menstruatie heb. Dus in mijn stopweek ben ik het dan gewoon en dan als ik weer begin met de pil stopt het weer.
Als ik vaker dan 2 keer vergeet kan het bij mij ook wel eens zijn dat ook het
stoppen, stopweek, weer beginnen niet helpt. Dan ben ik het gewoon weer tot
de volgende stopweek. En vanaf dan gaat het weer goed.
Mijn menstruatie is als ik hem vergeten en ook niet normaal, inderdaad ook wat dikker en bruiner. En ook minder dan normaal.
Ik ben hier wel heel gevoelig mee, dat dan wel.
Maar misschien heb jij ook zoiets?
Maar je hebt al wel met je vriend gesproken toch? Of niet? Ik begrijp het niet helemaal, haha. Maar dat zou ik sowieso wel even doen.
En als er niets uit die test komt en je blijft menstrueren dan zou ik wel even langs de huisarts gaan. Misschien is je pil dan te licht, heb ik ook een keer gehad…