3maanden zonder hem..

Heyy ,
Het begon op een dag, liefde op het eerste gezicht, ik zag hem maar hij had met een (ex-)goede vriendin van me, dus kon moeilijk zijn nummer vragen. Toen hadden ze uit, en na paar maanden stuurden hij me,Ik was overdreven gelukkig, al snel hadden we iets… We hebben zoveel overwonnen, jaloezie van zijn ex’en, het bleef maar komen! Alles was overwonnen… Heb hem op het juiste spoor gezet, kreeg goede contact met zijn ouders, ze zeidden dat ik hem had verandert (positieve zin), Me vriendje heeft me ook op het juiste pad gezet, zat aan drugs, ben er gewoon vanaf! Hij was er altijd , hij liet zien dat hij van me hield… Alles was perfect, met up &downs. En ineens belde hij; ik moet naar Mol (jeugdgevangenis) voor 3maanden door fouten van het verleden… Normaaal mijn ouders (je kent het wel, van die strenge Italiaanse ouders) vonden het te vroeg om hem al te zien, zagen hem, ze hebben een gans goede gevoel, ze steunden me , ze steunden hem !
Maandag kwam hij voor, en hij zit er sinds maandag, maar iedere dag word steeds moeilijker… Ik heb het gevoel dat ik iets moet doen voor hem, kan ik iets doen? =(
Heb steun van vrienden, mijn familie, zijn familie… Donderdag laat de rechter weten als ik hem een wekelijks bezoek mag brengen…
Maar wat kan ik doen? Het is allemaal zo moeilijk!!! Ik hoop dat die 3maanden snel voorbij vliegen! Ik heb hem pas een brief geschreven, hij mag maar 1x per week bellen… En hoop dat ik goedkeuring krijg van de rechter. Pf , dit is zoo moeilijk ! :frowning_face: Zijn er meiden die hetzelfde meemaken of meemaakte? Kan ik iets voor hem doen nu de feestdagen komen? Hij was (is) het beste wat ik had (heb)… Hij heeft me zo goed verandert, hij was er voor me, hij liet me zien hoe echte liefde moet zijn, ik mis hem, ik zal wachten :frowning_face:

Pf; sorry dat ik me verhaal hier even doe…

Je schrijft een beetje onduidelijk

Sorry ik heb dit nog nooit meegemaakt, ik denk dat hij het al zou waarderen als je gewoon al langs zou komen. Als je gewoon laat merken dat je er voor hem bent

Maaar ik vind het zo zielig voor hem, nu met de feestdagen…
Hij zit daar onder kerst &nieuwjaar & 6januari is hij jarig.
Is er niks bespreekbaar met een rechter? Kan ik hem , als ik hem bezoek, een cadeautje meebrengen, of mag zo iets niet ?

• ik weet dat ik onduidelijk schrijf, mijn zinsbouwen zijn nooit echt correct geweest :frowning_face:-

Dat kun je vast wel op internet vinden (of je een cadeautje mee mag brengen)! En anders neem je het gewoon mee en vraag je het aan een bewaker daar… als het niet mag dan laat je het gewoon in je tas!

Verder zal het een moeilijke tijd worden voor jullie beiden… maarja dit is nou eenmaal ons rechtssysteem en je kunt er niets aan veranderen! Je zult deze drie maanden toch door moeten bijten!

Het enige wat je kunt doen is wachten… en misshien handig om die ene keer in de week dat hij mag bellen dat jij naar zijn ouders toe gaat zodat hij niet hoeft te kiezen (wie van de twee hij gaat bellen) Maar dat hij jullie allemaal even kort kan spreken als jij daar bij zijn ouders bent!

Ja, ga binnekort op bezoek bij zijn ouders, en waarschijnlijk zie ik me boy zondag, als ik toestemming heb van de rechter , donderdag weet ik de uitslag…
Verder heb ik ook goed nieuws gekregen, als hij zich gedraagt, mag hij 6februari misschien al terug komen ! & hij schreef een brief naar de jeugdrechter ,om te vragen of hij eens 1dag naar huis mag tijdens de feestdagen! Dat is al goed nieuws, en ben ook blij om te weten dat hij me niet vergeten is, zijn moeder beldde me, ze was vandaag naar hem gegaan.
Wat zou ik aan hem kunnen geven? Ik dacht aan een fotokader met onze foto in, maar het klinkt zo …Weinig, ik bedoel, omdat hij het beste verdient …

Ik snap dat het moeilijk is, maar ik heb m’n vriend voor 't laatst vorig jaar herfstvakantie gezien.
OT;
zo’n fotokader is wel leuk :grinning: en weinig? 't gaat toch om het idee?

Njaa :slightly_smiling_face:

Is er niemand die hetzelfde meemaakte?

Je kan natuurlijk vragen of je vaker naar hem toe mag.
Wat ik wel weet is dat je -geloof ik- geen cadeautje mee mag nemen…
(weet ik weer van anderen)
zelf heb ik dit (gelukkig) nog nooit meegemaakt.
Sterkte!

Awh wat schattig, jullie zijn wel gek op elkaar… <3

(daar heb je niks aan…)

Ik vindt het vervelend voor je. Hoop dat je goedkeuring krijgt. Volgens mij mag je wel een kadootje mee brengen. Je kan het altijd navragen. Succes.

Ja, zal 't navragen :slightly_smiling_face: dank jullie xxx